عضو کمیسیون برنامه و بودجه با ابراز ناراحتی از نسبت ناروای توکلی درباره زمین‌های شهرستان بابلسر گفت: آقای توکلی اگر حس کنجکاوی دارید لااقل جوانمردی و امانت‌داری کنید

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، "مقداد نجف‌نژاد" نماینده مردم بابلسر و فریدون کنار در مجلس در صحن علنی امروز چهارشنبه 25 تیر در نطق میان‌دستور خود با اشاره به نسبت‌های ناروایی که در برخی از سایت‌ها روزنامه‌ها برعلیه وی درج شده گفت: این نسبت‌ها را ظلم آشکار به خود و اهانت بزرگ به مردم حوزه انتخابیه خود می‌دانم و منشا این ظلم سایت "الف" و شخص آقای "توکلی" است.  
 
وی ادامه داد: شهرستان بابلسر به مثابه سایر شهرستان‌های استان مازندران املاک، مغازه‌ها و صددرصد پلاژهایش جزو املاک پهلوی بوده و بعد از انقلاب به بنیاد ادبی و مستضعفان منتقل شده است.
 
نجف‌نژاد تاکید کرد: اگر مسئولین شهر برنامه‌ای داشته باشند و کسی به زمینی نیاز داشته باشد حتما باید از بنیاد مستضعفان مطالبه کنند در این راستا هیئت امنایی با درخواست بنده تشکیل شد.
 
وی افزود: زمینی به وسعت 8 هکتار از پلاک 200 هکتاری بنیاد مستضعفان در بابلسر خریداری شد و از همان ابتدا فروش‌نامه با عنوان حقوقی بنده و فرماندار، شهردار و شورای شهر تدوین شد تا مشخص شود که در گام اول معامله عمومی است و جنبه خصوصی ندارد.
 
عضو کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس با بیان این که به عنوان هیئت‌امنای خانه جوان در تاسیس این مرکز موفق نشده‌ایم گفت: خیر دیگری در منطقه بابلسر با اجازه بنیاد مستضعفان خانه جوان را تاسیس کرد و بنده با اجازه بنیاد مستضعفان خواستم که این زمین در اختیار ما نباشد تا به شکل مطلوبی استقرار پیدا کند.  
 
وی تاکید کرد: با اجازه بنیاد مستضعفان ما قرض‌الحسنه‌ای را با عنوان قرض‌الحسنه بعثت با محوریت ازدواج جوانان و اشتغال آن‌ها تاسیس کردیم و در معامله از 8 هکتار 4 هکتارش از 50 سال پیش پلاژ بوده و در اختیار پلاژکاران بوده است که به آن‌ها واگذار کردیم.
 
نجف‌نژاد اضافه کرد: مابقی زمین‌ها را براساس نیاز شهرستان با مشورت شورای شهر، شهرداری و فرماندار برای چند طرح عمرانی از جمله تفریحی و توریستی آماده کرده‌ایم و از ابتدا و انتها با بنیاد مستضعفان مشورت کردیم.  
 
نجف‌نژاد با تاکید براینکه توکلی غیرواقع و خلاف حکم دادگاه نسبت ناروا به من زده است گفت: توکلی اهل مازندران و نماینده تهران است و تعمدا اسم مرا به عنوان نماینده آورده و عناوین حقوقی فرماندار و شهردار را حذف کرده که القا کند معامله شخصی بوده است.
 
وی با مورد خطاب قرار دادن توکلی گفت: اگر شما حس کنجکاوی دارید و دوست دارید اطلاع‌رسانی کنید لااقل جوانمردی و امانت‌داری کنید و همان واقعیت را که حکم دادگاه بوده اعلام کنید.  
 
وی در نامه خود که در سال 92 به رئیس مجلس نوشته بود گفت: در آن نامه نوشته بودم که اگر من یک سانتی‌متر زمین برای خودم داشتم آماده مجازات هستم اگر دستگاه قضا تملک شخصی زمین‌ها را از سوی خود ثابت کرد شایسته مجازات است.
 
نجف‌نژاد با مورد خطاب قرار دادن توکلی گفت: شما زمین‌خواری‌تان روشن است و چند هزار متر زمین در شهرک غرب گرفته‌اید که قرار بوده بخشی از آن به ایتام تعلق بگیرد که هنوز تعلق نگرفته است هم چنین چند هزار متر زمین در منطقه دماوند گرفته‌اید آیا دست پیش می‌گیرد که پس نیفتید. شما بیمار هستید به روان‌پزشک مراجعه کنید بلکه درمان شوید.  
 
لاریجانی خطاب به سخنان نجف‌نژاد گفت: شما چرا با این لحن سخن می‌گویید که نجف‌نژاد پاسخ داد "کلوخ انداز را جواب سنگ" است.  
 
نماینده مجلس تاکید کرد: میزان رای ملت است و توکلی پس از معامله زمین‌ها در بابلسر دوباره رای آورده و فرد فاسدی برای معامله به من مراجعه کرد اما از من ناامید شد و بلافاصله به پیش شما آمد.
 
عضو کمیسیون برنامه و بودجه خاطر نشان کرد: مردم صددرصد بیش از دوره قبل به من رای دادند شما اگر راست می‌گویید این دوره از بابلسر کاندیدا شوید و ببینید که هیچ جایگاهی در میان مردم ندارید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار