"جیم بیسل" طراح صحنه و لباس جایزه ی یک عمر دستاورد هنری انجمن کارگردانان هنری را از نوزدهمین جوایز طراحی تولید دریافت می‌کند.

به گزارش خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر، "جیم بیسل" طراح صحنه و لباس جایزه‌ی یک عمر دستاورد هنری را از انجمن کارگردانان هنری  نوزدهمین جوایز طراحی تولید دریافت  خواهد کرد.

این خبر سه شنبه توسط "جان شفنر" رئیس انجمن کارگردانان هنری و "دیوبلس" و "جیمز پیرس کانلی" تهیه کنندگان انجمن کارگردانان هنری داده شد.

"جیم بیسل" نامزدی اسکار بهترین دستاورد در هنر کارگردانی را سال 2005 برای فیلم "شب بخیر و موفق باشید" بدست آورد. او همچنین برنده‌ی جایزه‌ امی برای بهترین کارگردانی سریال "پالمرتاون" (1980) است.

"بیسل" بر روی فیلم‌هایی همچون "ای. تی" موجود فرا زمینی"، "جومانجی"، "مأموریت غیر ممکن" کار کرده و اخیرا هم "مردان ماندگار" چهارمین تجربه‌ی همکاری او با "جورج کلونی" را رقم زده است.

"شفنر" درباره‌ی "جیم بیسل" گفت: کار‌های جیم بیسل در مقام طراح صحنه و لباس بی نظیر است و بسیار مفتخریم که او را در میان بهترین‌های تاریخ حرفه‌مان قرار دادیم. او هنرمند فوق العاده و یک رهبر تمام عیار در این صنعت است و باعث خشنودی ما است که جایزه یک دستاورد هنری امسال را به او اهدا کنیم.

نامزد‌های انجمن کارگردانی هنری در بخش جوایز طراحی تولید پنجم ژانویه در ده بخش رقابتی برای فیلم‌های سینمایی، تولیدات تلویزیونی، تبلیغات و معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: طراح ، صحنه ، لباس ، جایزه ، تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.