دبیر کمیته صیانت از حقوق شهروندی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت:باید با تلاش بتوانیم در آینده تکریم را به عنوان یک فرهنگ نهادینه کنیم و از طرفی قابلیت رصد کردن داشته باشد تا تمامی امتیازات افراد با محوریت تکریم لحاظ شود.

مسعود مسلمی فرد مدیر دفتر بازرسی و دبیر کمیته صیانت از حقوق شهروندی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی  در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران  با اشاره به آغاز هفته تکریم ارباب رجوع گفت:با توجه به دغدغه‌های مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری در خصوص خدمت رسانی به مردم،در این هفته براساس دستورالعمل ابلاغی از سوی ریاست دانشگاه باید شعار امسال که « تکریم محور خدمات و مأموریتهای دانشگاه» نامگذاری شده در تمام مراکز اطلاع رسانی شود و طبق مأموریتهای محوله با محوریت تکریم عمل شود.

وی در ادامه افزود: در دانشگاه در زیرمجموعه کمیسیون تحول اداری،کمیته ارتقا و حفظ کرامت مردم در نظام اداری وجود دارد که به کمیته تکریم ارباب رجوع معروف شده است. باید توجه داشت این کمیته مصوباتی داشته که شاید اساسی ترین مصوبه آن که اجرا شده است، برپائی دوره‌های آموزشی تکریم در قالب پنج پودمان بوده که اثرات خوبی در دانشگاه داشته است. علیرغم اینکه نیاز به کارمهندسی دارد ولی اصل موضوع آموزش و پژوهش در بهبود فرآیندهای تکریم در دانشگاه بسیار لازم و مؤثر است.

مسلمی فرد خاطر نشان کرد: امسال با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در موضوع فرهنگ مقرر شد موضوع تکریم ارباب رجوع و تکریم کارکنان به عنوان یک فرهنگ دانشگاهی در دستور کار قرار گیرد تا انشاءا... با یک برنامه ریزی منسجم و همکاری تمام ارکان دانشگاه بتوانیم در آینده تکریم را به عنوان
یک فرهنگ نهادینه کرده و از طرفی قابلیت رصد کردن داشته باشد تا تمامی امتیازات افراد با محوریت تکریم لحاظ شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار