جلسه کمیسیون تنظیم بازارو کمیسیون هماهنگی امور تعزیرات در شهرستان چابهار برگزار شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران زاهدان .، در این جلسه سرپرست فرمانداری چابهار باتبریک ماه مبارک رمضان با تاکید بر اینکه آرامش بخشیدن به بازار از وظایف اصلی این ستاد است، گفت : در راستای تنظیم بازار تمهیدات

لازم لحاظ شود تا کالاها و اقلام مصرفی خانوارها با دسترسی آسان و با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار گیرد تا شهروندان دغدغه ای در این خصوص نداشته باشند.

سرحدی با تاکید بر اینکه کلیه مدیران اجرایی و دستگاه های متولی باید تلاش مضاعفی برای تامین کالاهای اساسی مردم داشته باشند، افزود : برخورد جدی و قانونی با اخلال‌گران اقتصادی با گران فروشان رمینه را برای اعتماد مردم به مسئولان فراهم می کند .

وی همچنین با اشاره به کمبود سهمیه آرد شهرستان خاطر نشان کرد : در جهت تخصیص سهمیه آرد برای هر نفر ده کیلوگرم مسئولین زیربط پیگیری نمایند تا با مشکل کمبود آرد در شهرستان مواجه نشویم.

سرحدی در ادامه ضمن تاکید بر بازرسی های اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان از سطح بازار و نیز گشتهای مشترک گفت : بازرسین این اداره نظارت کافی داشته باشند تا ضمن رصد و پایش بازار با متخلفین احتمالی برخورد قانونی اعمال شود.

وی گفت : در جهت تنظیم بازار گوشت شهرستان بنا بر نیاز بازار باید حداکثر تا 10 درصد از دام زنده وارداتی درون شهرستان ذبح و توزیع گردد.

  انتهای پیام/ش


برچسب ها: آرامش ، بازار ، چابهار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.