رئیس بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس از برخورد جدی با فروشندگان مواد خوراکی و آشامیدنی غیرمجاز و غیر بهداشتی در مراکز فروش در سطح شهرستان بندرعباس خبرداد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران،"طالب غریب پور" با اشاره به اجرای طرح تشدید نظارت بر مراکز تهیه و توزیع  مواد خوراکی در ماه مبارک رمضان گفت : این طرح با هدف ارتقای سلامت مواد خوراکی است  که توسط تیم های نظارتی بهداشت محیط انجام می شود.

"غریب پور" افزود : لیست بسیاری از مواد خوراکی غیر مجاز از طریق رسانه ها به مردم و فروشندگان اطلاع رسانی شده است که در همین مورد در صورت مشاهده هرگونه  اقلام  غیر بهداشتی  و غیرمجاز در مراکز فروش با فروشنده برخورد می شود.

وی یادآور شد : متاسفانه با توجه به اطلاع رسانی انجام شده برخی از فروشندگان هنوز برخی از مواد خوراکی غیر بهداشتی و غیرمجاز همچون دوغ قنبرزاده و پودر تیاری عرضه می کنند ،که برای این مراکز تعطیلی و جریمه  سنگین اعمال می شود.

مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس خاطرنشان کرد : توجه به بهداشت فردی ، بهداشت محیط ، سلامت مواد اولیه ، نحوه تهیه  و توزیع مواد خوراکی ، استفاده نکردن از رنگ ها  و افزودنی های غیر مجاز و.... از مهمترین نکات طرح تشدید نظارت بر مواد خوراکی در ماه رمضان است .
 
وی یاد آور شد : در این طرح در صورت مشاهده نقص بهداشتی و عدم رعایت مقررات وآیین نامه های بهداشتی با مرکز فوق برخورد خواهد شد .
 
مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس خواستار مشارکت هر بیشتر مردم در ارتقای سلامت محیط  و اجرای طرح تشدید شد و افزود : مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی می توانند با شماره تلفن های 2226666و3330437 تماس بگیرند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار