مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از قرار گرفتن همدان در رتبه ی پانزدهم پویایی رسانه های نشریات ، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری در کشور خبر داد.

عبادی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان گفت : از 5 هزار و 961 نشریه کشور 77 نشریه در استان فعالند، از 39 خبرگزاری کشور ،16 خبرگزاری در استان نمایندگی دارندو از 150 پایگاه خبری دارای مجوز کشور دوپایگاه خبری در استان همدان قرار دارد.
وی از 28 نمایندگی نشریات کشوری در استان هم خبر داد و گفت : تاکنون 337 خبرنگار استان همدان عضو سایت سمان یا همان ساماندهی خبرنگاران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شده اند که 173 نفر آنها را خانم ها و 164 نفر را آقایان تشکیل می دهند و تنها پرونده ی 113 نفر از این افراد تکمیل و به تایید رسیده است.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از اختصاص 400 میلیون تومان اعتبار صندوق مهر امام رضا برای پرداخت تسهیلات به دفاتر نشریات ، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان خبر داد و اظهار کرد: با پیگیری امیر خجسته نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی این اعتبار به550 میلیون تومان افزایش یافته است و به زودی در اختیار متقاضیان برای تامین فضای کاری  قرار می گیرد./س
برچسب ها: همدان ، رسانه ، رتبه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.