نایب رییس فدراسیون جودو: اردوهای زیادی را برگزار کردیم ولی بعضی از بچه ها در این مسیر نوسان داشتند و پتانسیل جودو ما همین نوجوانان و جوانان هستند.

آرش میر اسماعیلی نایب رییس فدراسیون جودو در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: با توجه به اینکه بچه‌ها از چهارشنبه هفته گذشته از مغولستان بر گشته 3 روز به بچه‌ها استراحت دادیم و سپس مرحله  بعدی اردوها را آغاز کردیم و تعدادی از بچه ها عازم اردوی مشترک در سوچی روسیه می‌شوند که تحت نظارت فدراسیون جهانی جودو برگزار می‌شود و بقیه بچه هایی که اعزام نمی‌شوند در اردو هستند بچه هایی که از سوچی برای گردند به انها اضافه می‌شوند.

مدیر تیم ملی درخصوص حضور مربیان کره‌ای در کشور اظهار داشت: شنبه هفته اینده 2 مربی کره ای به ایران می‌ایند تا انشاءالله در روند آماده‌سازی تیم ملی کمک حالمان باشند.

وی در ادامه افزود: اولویت شرکت در بازیهای آسیایی اینچئون است و در اردوها شاید به صورت مقطعی یک استراحت به بچه ها بدهیم و بعد از اردوی مشترک سوچی اردوهایمان دوباره ادامه پیدا خواهد کرد و ما باید در مسابقات جهانی که قبل از بازیهای آسیایی برگزار می‌شود شرکت می‌کنیم و احتمال دارد فقط کسانی که توانایی حضور در مسابقات جهانی را دارند را اعزام کنیم و باید بدانیم در حد و اندازه‌ای هستند که در مسابقات جهانی شرکت کنند.
 
می‌خواهیم روند خوبی برای آماده‌سازی بچه‌ها برای بازیهای آسیایی باشد و سعی می‌کنیم با 70 تا 80 درصد توانایی و آمادگی بچه‌ها را به مسابقات جهانی اعزام می‌کنیم تا تدارک خوب و محک جدی برای بچه هایی باشد که در مسابقات بازیهای آسیایی شرکت می‌کنند.
 
میر اسماعیلی همچنین اذعان داشت: پتانسیل جودو ما همین نوجوانان و جوانانی هستند که در اردو حاضرند ما اردوهایمان را خیلی زود شروع کردیم و اردوهای برون مرزی و داخلی زیادی را برای آنها طراحی کردیم ولی بعضی از بچه ها در این مسیر نوسان داشتند و بعضی‌ها هم خوب ظاهر شدند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم که در اوج آمادگی بتوانیم این بچه‌ها را در بازیهای آسیایی شرکن دهیم و نتیجه خوبی را هم کسب کنیم.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار