فرناندو آلونسو قراردادش با تیم فراری در پایان فصل ۲۰۱۶ به پایان می‌رسد. اما او عنوان کرد بیشتر از تمدید قرارداد، به فکر پیشرفت بیشتر این تیم در رقابت‌ها است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران طبق شایعاتی که در ماه‌های اخیر منتشر شده، رون دنیس مایل است تا فرناندو آلونسو را باری دیگر در مک‌لارن ببیند. در مقابل هنوز فراری قدمی برای تمدید قرارداد این راننده اسپانیایی برنداشته است.

اما آلونسو عنوان کرد بیشتر از تمدید قرارداد، این روزها به فکر چیزهای دیگر است.

او گفت: فعلاً به آینده دور در این رشته فکر نمی‌کنم و این مورد برای من اهمیتی ندارد. چیزهای دیگر مد نظرم است.

در این روزها، رقابت زیادی برای دوم شدن تا ششم بودن در فرمول یک وجود دارد. دوست دارم امسال امتیازهای زیادی بگیرم تا به تیم کمک بیشتری کنم.

فقط باید بر روی امتیاز جمع‌کردن تمرکز کنیم. اینکه بعد از ۲۰۱۶ چه اتفاقاتی رخ می‌دهد برای من در حال حاضر مهم نیست. شاید در ماه‌های آینده بیشتر درباره این موضوع فکر کنم. آلونسو باور دارد فراری باید در این روزها بیشتر به فکر پیشرفت باشد.

آلونسو ادامه داد: امسال کارهایی است که باید انجام بدهیم. اول از همه باید سعی کنیم در طول فصل بیشترین امتیازهای ممکن را برای تیم جمع کنیم. چون حضور داشتن در رده‌های ششم و هفتم در پایان فصل برای تیم خوب نخواهد بود.

وی افزود:در مرحله بعدی باید سعی کنیم در طول روزهای جمعه، قطعاتی که برای سال بعد آماده کردیم را تست کنیم. بعد از آن باید با مارانللو تعامل بسیار نزدیکی داشته باشیم. باید در تمام طول هفته در کمپانی حضور داشته باشیم تا با دستگاه‌های شبیه‌ساز کار کنیم. دیگر نباید زمانی به استراحت اختصاص بدهیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: آلونسو ، فراری ، فرمول یک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.