تیم آموزش مسابقه بزرگ بازیگری «ستاره بیست» که به زودی از شبکه نمایش پخش خواهد شد با حضور پررنگ دکتر هایده حائری در حال آماده سازی محتوای آموزشی ستاره 20 است.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد اطلاع رسانی و مسابقه بزرگ «ستاره بیست»، تیم آموزش بازیگری مسابقه «ستاره بیست» با مدیریت بابک محمدی به منظور بالارفتن سطح دانش و توانایی شرکت کنندگان در مسابقه در حال آماده سازی بسته های آموزشی با حضور صاحب نظران در این عرصه است. به همین منظور از هایده حائری که دارای مدرک دکترای بازیگری است دعوت به عمل آورده تا به آموزش های بازیگری در زمینه تکنیک های بازیري، فن بیان، اخلاق بازیگری و... بپردازد. 

با توجه به حضور هایده حائری در گروه آموزش این جشنواره می توان به این نکته اذعان داشت که ستاره 20با توجه به اینکه آموزش یکی از عناصر اصلی در پرورش افراد مستعد در هر زمینه ای است  از مطالب آموزشی به روز دنیا استفاده کرده و با پشتوانه ای دقیق و برنامه ریزی شده اقدام به برگزای چنین جشنواره ای برای علاقمندان به بازیگری کرده است.

جشنواره ستاره 20 با چنین محتوای آموزشی به معنای واقعی فرصت طلایی برای علاقه مندان بازیگری را فراهم کرده تا با استفاده از این دروس بتوانند به صورت غیر حضوری در بازیگری آموزش تکنیکی و آکادمیک ببینند.

شرکت کنندگان در مسابقه- مستند «ستاره 20» برای اطلاع از نتایج مسابقه میتوانند تا پایان خرداد به سایت این مسابقه به نشانی www.setareh20.com مراجعه کنند.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار