مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از برپایی 14 نمایشگاه کتب و نرم‌افزار علوم قرآنی در استان کرمانشاه به‌مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه  ، ابراهیم رحیمی‌زنگنه از برپایی 14 نمایشگاه علوم قرآنی به‌مناسبت ماه مبارک رمضان در شهرستان‌های استان کرمانشاه خبر داد.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه‌ها را معرفی تازه‌های نشر این حوزه و همچنین دسترسی آسان مردم به کتاب و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در استان عنوان کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به برگزاری نمایشگاه مرکزی نرم‌افزار و کتب علوم قرآنی با حضور ناشران کشوری و 80 هزار عنوان کتاب در مجتمع شهید آوینی شهر کرمانشاه اشاره کرد.

به گفته این مسئول، در تمامی شهرستان‌های استان کرمانشاه به‌منظور رفاه حال روزه‌داران، نمایشگاه کتاب و نرم‌افزار علوم قرآنی برپا شده است.

رحیمی‌زنگنه بیان داشت: بخش ویژه حجاب از منظر اسلام، نگرشی دیگر به حجاب و کارگاه آموزشی حجاب در کنار نمایشگاه‌های فوق به‌دلیل تقارن روز عفاف و حجاب با ماه مبارک رمضان گنجانده شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه برگزاری طرح جزءخوانی قرآن کریم در مساجد و برگزاری محافل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته کشوری و بین‌المللی را از جمله برنامه‌های بزرگداشت قرآن در این ماه برشمردز/.

برچسب ها: نمایشگاه ، علوم ، قرآنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.