سرپرست پارک علم و فناوری استان کرمانشاه گسترش شرکت‌های دانش‌بنیان را عاملی برای صدور دانش فنی تولید داخل عنوان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه ، بهروز بادکوگفت: نبود فضای مناسب فیزیکی، مهمترین مشکل پارک علم و فناوری استان کرمانشاه است.

وی با بیان اینکه افراد متخصص فراوانی در پارک علم و فناوری استان کرمانشاه مشغول فعالیت هستند، افزود: تعامل و همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان در مجموعه پارک، موجب به وجود آمدن موفقیت‌های علمی فراوانی شده است.

سرپرست پارک علم و فناوری استان کرمانشاه بیان داشت : هم‌افزایی موجود در مجموعه پارک علم و فناوری فرهنگ کار گروهی را ارتقا بخشیده و افراد با آموزش‌های مختلف با نحوه انجام کارهای اقتصادی آشنا می‌شوند.

این مسئول با اشاره به مشکلات فعالیت‌های اقتصادی گفت: فعالان پارک علم و فناوری با یادگیری آموزش‌های لازم در این زمینه شرکت‌های دانش‌بنیان را در سطح منطقه گسترش داده و موجب توسعه هر چه بیشتر علم و دانش می‌شوند.

بادکو با بیان اینکه در اکثر پتروشیمی‌های کشور دانش فنی از کشورهای دیگر خریداری شده است، گفت: با گسترش شرکت‌های دانش‌بنیان، دانش‌فنی در داخل تولید می‌شود و در صورت نیازمندی کشورهای دیگر صادر نیز خواهد شد.

به گفته سرپرست پارک علم و فناوری استان کرمانشاه، حمایت‌های لازم از شرکت‌های دانش‌بنیان مشکلات سر راه آن‌ها را برطرف می‌کند.

وی از ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه‌های علوم انسانی در استان کرمانشاه خبر داد و یادآور شد: افراد می‌توانند در حوزه مشاوران اقتصادی در رشته حسابداری با شرکت‌های مذکور همکاری داشته باشند/س.

 

برچسب ها: صدور ، دانش ، فنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.