بینندگان اردوزبان شبکه سحر همراه با برناهم این هفته "ایران در یک نگاه" به دیدار از نمایشگاه قرآن کریم می‌روند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه بین المللی سحر، در این برنامه به تهیه کنندگی محسن روخ دوست، در مورد بخش های مختلف و برنامه های متنوع بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم گفت و گو می شود.
 
روخ دوست گفت: مهرداد آقایی، دبیر بخش بین الملل این نمایشگاه، مهمان این برنامه است و در مورد "شرکت کنندگان بخش بین الملل"، "نشست های تخصصی"، "محصولات فرهنگی و قرآنی عرضه شده" و "تغییرات بخش بین الملل نسبت به دوره های قبلی نمایشگاه در سال های قبل" به بحث و تبادل نظر می پردازد.
 
وی افزود: در بخش گزارشی نیز با دو تن از شرکت کنندگان غیر ایرانی نمایشگاه قرآن کریم از کشورهای هند و پاکستان پیرامون نحوه برگزاری و علت حضورشان در این نمایشگاه گفت و گو شده است.
 
ساجد رضوی و حسن عباس (مجری)، سید حسن زیدی (گزارشگر)، زهرا زیدی (مترجم و گوینده متن)، سید محمدمهدی شرافت (مترجم همزمان)، مهدی روزبهانی (دستیار تهیه)، مهسا عربی (دستیار زباندان)، محمدرضا حسنعلی پورمقدم و علیرضا اسدپور (تصویربردار)، مرتضی افشار (دستیار تصویر) و فرید ارس خانی (تدوینگر) عوامل تهیه برنامه "ایران در یک نگاه" هستند.
 
برنامه "ایران در یک نگاه" امشب دوشنبه 23 تیر ماه ساعت 18:00 به وقت تهران به صورت زنده روی آنتن سیمای اردوی شبکه سحر می رود.



انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.