برنامه هفتگی "آسو" (افق) در شبکه سحر در سال جاری، تحولات جهان اسلام و وقایع اخیر منطقه را در مرکز توجه و بررسی قرار داده است.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی شبکه جهانی سحر، رضا قوامی تهیه کننده برنامه "آسو" گفت: برنامه هفتگی "آسو" (افق) در شبکه سحر در سال جاری، تحولات جهان اسلام و وقایع اخیر منطقه را در مرکز توجه و بررسی قرار داده است.


وی با اعلام این مطلب افزود: مسایل و رویدادهای فرهنگی، اجتماعی و مذهبی کردستان عراق در این برنامه مورد بررسی قرار می گیرد که در سال جاری بیشتر بر اقدامات تروریست های تکفیری ها و درگیری های رخ داده در منطقه تمرکز دارد.

وی ترویج اخوت و برادری میان مذاهب مختلف اسلامی را از اهداف مهم این برنامه خواند و افزود: با توجه به وقایع اخیر در منطقه و هجوم افراطی گری ها و اقدامات تروریستی علیه مسلمانان کشورهای همسایه، با ایجاد تغییر در رویکرد برنامه سعی داریم تا با آگاه سازی مخاطبان و روشن کردن اهداف شوم و خصمانه گروه های مذکور از مخدوش شدن چهره اسلام و آسیب به مبانی وحدت مسلمانان جهان جلوگیری کنیم.

برنامه ترکیبی "آسو" شامل آیتم هایی مانند گفت و گوی مجری و کارشناس، اخبار هفته، نریشن- تصویر، گزارش فعالیت های فرهنگی و اجتماعی کردستان عراق و وله های تصویری است.

آزاد ابراهیمی (مجری)، مصطفی قوامی و علی اکبر اسماعیل زاده (دستیاران تهیه) و نسرین حاتمی (مترجم و گوینده متن) از جمله عوامل تهیه این برنامه هستند.

"آسو" چهارشنبه هر هفته ساعت 22:00 به وقت تهران به مدت 40 دقیقه به صورت زنده از سیمای کردی شبکه سحر پخش می‌شود.

انتهای پیام /اس
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.