سفر جان کری به افغانستان با محوریت اثبات متولی گری آمریکا در این کشور صورت گرفته و در تلاشند تا اشرافیت و نفوذ خود را نشان دهند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،محمد رضا محسنی ثانی  اظهار کرد: جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه طبیعتاً برای نخستین بار نیست که صورت می‌گیرد و سوابق این جنایات حتی در سطح وسیع‌تر نیز وجود داشته است.

وی با اشاره به این که جنایات رژیم صهیونیستی را می‌توان به دو دوره تاریخی تقسیم کرد، گفت: جنایات رژیم صهیونیستی تا قبل از پیروزی انقلاب مانند جنگ 6 روزه با پیروزی این جنایتکاران همراه بوده اما به لطف خدا پس از پیروزی انقلاب اسلامی، هر آنچه که انجام داده با شکست مواجه بوده است.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قطعاً این جنایات تازه صورت گرفته در غزه بازهم شکست می‌خورد و خفت برای رژیم جعلی صهیونیستی به ارمغان خواهد آورد و امیدواریم که ساکتین منطقه که به نوعی حامی این جنایات تلقی می‌شوند، از خواب غفلت بیدار شده و دست این متجاوز را کوتاه کنند.

محسنی ثانی با اشاره به سفر جان کری به افغانستان بیان کرد: سفر جان کری به افغانستان با محوریت اثبات متولی گری آمریکا در این کشور صورت گرفته و در تلاشند تا اشرافیت و نفوذ خود را نشان دهند.

وی افزود: بعد از حمله به افغانستان، آمریکا با مقاومت مردم افغانستان مواجه شد و با این مقاومت به اجبار با دست خالی این کشور را ترک کند، بنابراین هر کدام از دو کاندیدا روی کار بیایند، بگوید که با حمایت ما بوده و سلطه خود را ادامه دهند.

منبع: تسنیم
برچسب ها: جان کری ، افغانستان ، دلیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار