یک عضو هیات مذاکره کننده ایرانی نسبت به اخبار منتشره مبنی بر درخواست هیات ایرانی برای توقف مذاکرات هسته ای طی شب های قدر واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار اعزامی باشگاه خبرنگاران به وین، یک عضو هیات مذاکره کننده ایرانی نسبت به اخبار منتشره مبنی بر درخواست هیات ایرانی برای توقف مذاکرات هسته ای طی شب های قدر واکنش نشان داد.

وی ضمن رد چنین درخواستی  از سوی هیات ایرانی اعلام کرد:تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان همانند ماه های گذشته که تحت شرایط دشوار  و در ایام و مناسبت های مختلف ماموریت ملی خود را به طور فشرده و خستگی ناپذیر پیگیری کرده در ایام و لیالی پربرکت قدر نیز با جدیت تمام  و با  عزمی راسخ  و به منظور یافتن  راه حلی پایدار برای موضوع هسته ای کشورمان  مسئولیت خطیر خود را دنبال نموده  و مراسم گرامیداشت  و احیای شب های قدر را که زمان برگزاری آن هیچگونه تعارضی  با زمان تشکیل  جلسات  سیاسی ،فنی و کارشناسی هیات ندارد به نحو مقتضی  برگزار خواهد کرد.

وی با تاکید بر اهمیت انتقال صحیح اخبار  خواستار دقت هرچه بیشتر در این امر با هدف جلوگیری  از سو استفاده  رسانه های بیگانه گردید.

گفتنی است؛ جان کری وزیر خارجه آمریکا، ساعتی پیش وارد وین شد و در ساعت 11 به وقت وین با "کاترین اشتون" مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا دیدار کرد.

"جان کری" در جمع خبرنگاران گفت: هنوز شکاف‌های قابل توجهی در مذاکرات باقی است. وی ادامه داد: باید ببینیم چه کاری می‌توانیم برای پیشرفت در روند مذاکرات انجام دهیم.

کری اظهار داشت: این موضوعی حیاتی است که اطمینان حاصل کنیم ایران به سمت توسعه سلاح هسته‌ای نمی‌رود و برنامه هسته‌ایش صلح آمیز است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار