مراسم بدرقه تیم ملی والیبال؛

گودرزی به اعضای تیم ملی والیبال پاداش داد

وزیر ورزش و جوانان پیش از اعزام تیم ملی والیبال به فلورانس ایتالیا به اعضای تیم ملی پاداش داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران مراسم بدرقه تیم ملی والیبال برای حضور در فینال لیگ جهانی والیبال، با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر ملی پوشان و کادر فنی تیم ملی والیبال ایران، محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان، محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال، کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک، نصرالله سجادی معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزیر ورزش و جوانان، و عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم رییس فدراسیون والیبال ضمن خوشامد گویی به حاضران گفت: تیم ملی والیبال ایران در مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال در گروه سختی قرار گرفته است اما امیدوارم این تیم بازی های زیبایی به نمایش بگذارد.

محمدرضا داورزنی تصریح کرد: در مرحله اول رقابت های فلورانس دو دیدار سخت برابر روسیه و برزیل داریم و بازیکنان برای پیروزی تمام تلاش خود را خواهند کرد.

وی در ادامه ضمن قدردانی از حمایت های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک از تیم ملی والیبال ایران گفت: حمایت شخص آقای گودرزی از والیبال ایران قابل تقدیر است و حضور امشب ایشان نیز به رغم گرفتاری هایشان برای مراسم درگذشت مادر گرامی، جای تقدیر و تشکر ویژه دارد.

رییس فدراسیون والیبال در پایان برای سلامتی حسین معدنی مربی تیم ملی والیبال که در بیمارستان بستری است درخواست دعا از جمع حاضر کرد.

تیم ملی والیبال ایران بامداد دوشنبه تهران را به مقصد فلورانس ایتالیا ترک خواهد کرد تا از روز چهارشنبه در مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال به مصاف حریفان خود برود.

در این مراسم که همراه با افطاری بود از ملی پوشان والیبال ایران با اهدای 10 سکه بهار آزادی تقدیر و قدردانی شد.

محمود گودرزی در حاشیه این مراسم گفت: امیدوارم حاصل زحمات ملی پوشان در فینال لیگ جهانی به ثمر برسد.

امروز ملی پوشان را بدرقه کرده و پاداشی به آنها اهدا کردیم، بطور حتم اگر منابع مالی خوبی در اختیار داشتیم، به ملی پوشان اهدا می کردیم.

وی در خصوص انتخابات فدراسیون های ورزشی گفت: انتخابات برخی فدراسیون ها برگزار شد و انتخابات سایر فدراسیون ها نیز در آینده نزدیک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: گودرزی ، والیبال ، بدرقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار