سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، گفت: رئیس این کمیسیون در این رابطه نامه‌هایی را به کمیسیون‌های امنیت ملی مجالس کشورهای اسلامی ارسال می‌کند.

"سیدحسین نقوی حسینی" در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در تشریح جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، اظهارداشت: رئیس کمیسیون در ابتدای جلسه امروز ضمن ابراز تاسف و تاثر از جنایات و تجاوزهای رژیم صهیونیستی در فلسطین و نوار غزه در ماه مبارک رمضان این اقدامات جنایتکارانه را به شدت محکوم کرد.

وی افزود:‌این کمیسیون ضمن محکم کردن جنایات رژیم اشغالگر قدس،‌ خواهان اقدام عملی دستگاه دیپلماسی و دیپلماسی پارلمانی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه شد.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: همچنین در این جلسه مقرر شد که رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نامه‌هایی را به رؤسای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجالس کشورهای اسلامی ارسال و از آنها درخواست اقدامات مشترک در مقابله با تجاوزات رژیم اشغالگر قدس کند.

وی ادامه داد: در این جلسه کامران و آقا محمدی جهت معرفی به صحن علنی به عنوان ناظر در هیات نظارت بر سفرهای خارجی کارشناسان دولت انتخاب شدند، لازم به ذکر است که مجلس شورای اسلامی دو عضو ناظر در هیات نظارت بر مسافرت های خارجی کارکنان دولت دارد که نوذر شفیعی قبلا در صحن علنی انتخاب شده است، همچنین در این جلسه، جهانگیرزاده به عنوان نماینده تام الاختیار کمیسیون جهت شرکت در ستاد مرکز پژوهش‌ها با هدف اجرایی کردن بندهای سیاست های کلی جمعیت ابلاغی از سوی رهبرمعظم انقلاب انتخاب شد.

وی گفت: در ادامه جلسه نوذر شفیعی گزارش جامعی از جلسه هماهنگی برگزاری نشست خزر 2 ارائه کرد؛ بر اساس این گزارش در این جلسه که کلیه دستگاه‌های ذی ربط حضور داشتند بر اجرای نشست و برنامه‌های محتوایی تاکید شد، همچنین در این جلسه چهار نفر از اعضای کمیسیون شامل وحید احمدی، آصفری، حیدرپور و جوکار برای معرفی به صحن علنی مجلس با هدف تعیین دو نفر از بین آنان به عنوان عضو دبیرخانه دائمی کنفرانس‌های بین‌المللی فلسطین انتخاب شدند.

سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس، گفت: در ادامه جلسه کریمیان و فتح الله حسینی نمایندگان مدیران و قصر شیرین و گیلان غرب گزارشی از شرایط نگران کننده محدودیت‌های ایجاد شده نقل و انتقالات سوخت در مرزهای غرب کشور ارائه کردند و اینکه هزاران راننده و کارگری که در بازار قصر شیرین و مریوان با بیکاری روبرو شدند اظهار نگرانی کردند و خواهان دخالت کمیسیون و حل مشکل شدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار