امام جمعه شهر های پردیس و رودهن گفت : مراکز صنعتی و کشاورزی در شهرستان وضعیت خوبی ندارند و به عنوامل بازدارنده توسعه تبدیل شده اند .

حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وضعیت کشاورزی شهرستان گفت : استقرار اداره جهاد کشاورزی در پردیس به عنوان یکی دیگر از حلقه های زنجیره مستقر شدن ادارات در این منطقه برای رفع مشکلات و کمبود های روستاهای شهرستان شکل مدیریتی منسجمی ندارد .

امام جمعه شهر های پردیس و رودهن آلایندگی مراکز صنعتی را تهدیدی جدی برای کشاورزی شهرستان دانست و تصریح کرد : شکل و شمایل مراکز صنعتی در پردیس بدور از استاندارد های تعریف شده برای لکه های صنعتی معضلی جدی و تهدیدی بزرگ برای کشاورزی شهرستان محسوب می شود .

حجت الاسلام والمسلمین توسلی با تاکید بر اینکه ساختار فرسوده مراکز صنعتی و کشاورزی این شهرستان در آینده ای نزدیک مانعی بزرگ برای توسعه پردیس تلقی می شود ، اضافه کرد : ادارات صنعت و معدن و تجارت و جهاد کشاورزی باید با اجرای سیاست های خود در مسیر مدیریت جهادی مشکلات منطقه را بر طرف کنند .

امام جمعه شهر های پردیس و رودهن با اشاره به روستاهای پردیس به عنوان مناطق قربانی عدم ساماندهی مراکز صنعتی در شهرستان ، اظهار اشت : روستاهای شهرستان پردیس به عنوان منبع غنی کشاورزی و گردشگری هم اکنون تهدید و خطرات زیست محیطی را در منطقه احساس می کنند./ز

برچسب ها: صنعتی ، کشاورزی ، پردیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.