امام جمعه شهر های پردیس و رودهن گفت : نقد پذیری دولت آن هم با ساختار منصفانه زیر بنای توسعه کشور و رسیدن به نقطه تعالی خواهد بود .

حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد ساختار دولت ها در نظام جمهوری اسلامی ایران با بیان این جمله که همه دولت ها فرزندان انقلاب اسلامی می باشند ، گفت : مقام معظم رهبری همواره از دولت های انقلاب اسلامی حمایت های درست و به جا در مسیر رفع مشکلات مردم و خلاء های جامعه داشته اند .

امام جمعه شهر های پردیس و رودهن در پاسخ به جمله رئیس جمهور " دولت از نقد منصفانه استقبال می کند " ، تصریح کرد : نقد پذیری دولت یکی از ابزار های مهم زیر بنایی در هدایت ایران اسلامی در مسیر توسعه است و دولت تدبیر و امید حجت الاسلام والمسلمین روحانی این ابزار مهم را در دست دارد .

حجت الاسلام والمسلمین توسلی با اشاره به جمله رئیس جمهور " فعالیت جدی قوه قضائیه و نیرو انتظامی در برخورد با هنجار شکنان ، اضافه کرد : استقرار نهاد دادگستری و فرماندهی انتظامی در شهرستان پردیس به ویژه بخش بومهن آمار جرائم را به شدت در این منطقه کاهش داده است .

امام جمعه شهر های پردیس و رودهن در مورد نقش اعتدال در حذف افراط و تفریط ، با تاکید بر بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه " اسلام مظهر اعتدال است " ، اظهار داشت : امر به معروف و نهی از منکر به عنوان عناصر تشکیل دهنده سیاست های نظام جمهوری اسلامی برگرفته از دستورات دین ، اعتدال است ./ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.