مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی " که در روز يكشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: فروش بیش از 27 هزار میلیارد ریال سهام توسط سازمان خصوصی‌سازی ، سایت "خانه مسافر" تا 2 هفته آینده راه‌اندازی می‌شود ، موج جدید بارش‌ها در شمال غرب و سواحل شمالی کشور/ تهران، صاف و 34 درجه و... است

مهمترین عناوین خبری گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

واردات "گوشی تلفن همراه" نباید انحصاری شود / واردات 100 تن گوشی تلفن همراه در دو ماه

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/4/21/2424215_766.jpg

رییس اتحادیه فروشندگان دستگاه‌های صوت و تصویرو گوشی تلفن همراه با اشاره به معرفی چند شرکت برای واردات گوشی تلفن همراه گفت: واردات این کالا نباید انحصاری شود و شرایط باید به گونه‌ای باشد که اگر شرکت دیگری نیز شرایط واردات کالا را داشته باشد، بتواند اقدام کند.

"قیمت تخم مرغ" از شهریور جهش قابل توجه‌ای خواهد یافت/ درج قیمت عاملی برای کاهش نرخ است
 طلاکش گفت: قیمت تخم‌مرغ به دلیل اینکه دولت از صادرات آن حمایت نکرد و مشوق‌های صادراتی برای آن در نظر نگرفت، از شهریورماه جهش قابل توجهی خواهد یافت، مگر اینکه قیمت‌ها بر روی این محصول درج شود.

قبول‌شدگان"آزمون استخدامی شرکت نفت" همچنان بلاتکلیف

 بیش از یکسال از برگزاری آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران که می‌توان از آن به عنوان بزرگ‌ترین آزمون استخدامی‌کشور یاد کرد، می‌گذرد و شرکت‌کنندگان در این آزمون هنوز بلاتکلیف مانده و با قول‌های بی‌پایان مسئولان شرکت ملی نفت روزها را همچنان پشت سر می‌گذارند.

فروش بیش از 27 هزار میلیارد ریال سهام توسط سازمان خصوصی‌سازی

 27 هزار و 192 میلیارد ریال سهام از محل واگذاری سهام شرکت‌های اصل 44 توسط سازمان خصوصی‌سازی فروخته شد.

آغاز توزیع "سبد امنیت غذایی" / مشمولان نسبت به دریافت اقدام کنند

 مدیر عامل اتحادیه سراسری تعاونی مصرف‌ کارکنان دولت (اسکاد) با اشاره به توزیع سبد امنیت غذایی گفت: از اوایل هفته گذشته توزیع آغاز شده است و افراد مشمول می‌توانند نسبت به دریافت آن اقدام کنند.

قوانین مازاد فولاد همچنان وجود دارد/ اقدامات دولتی برای رفع مشکلات ملموس نیست

 خوروش با بيان اينكه علی‌رغم سعي دولت براي خروج فولاد از ركود هنوز نتایج اين تلاش قابل ملموس نیست، گفت: متاسفانه حوزه فولاد هنوز با قوانين مازادي كه در دولت قبل تدوين شد دست و پنجه نرم مي‌كند كه اين موضوع موجب ايجاد ركود در اين حوزه شده است.

سایت "خانه مسافر" تا 2 هفته آینده راه‌اندازی می‌شود

 رحمانی گفت: سایت خانه مسافر با هدف آسان‌سازی و بهبود گردش مسافران و گردشگران در کشور راه‌اندازی می‌شود.

"سکه امامی" 967 هزار تومان / "دلار" 3115 تومان / "طلا 18 عیار" 98 هزار تومان
 بازار سکه به دنبال بازار ارز و افزایش دلار روزی مثبت را آغاز کرد، به گونه‌ای که ارزش سکه بهار آزادی 4 هزار تومان تقویت شد.

موج جدید بارش‌ها در شمال غرب و سواحل شمالی کشور/ تهران، صاف و 34 درجه

 امروز در ساعات بعدازظهر رگبار و رعد و برق و وزش باد در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب، سواحل دریای خزر و دامنه‌های مرکزی البرز و زاگرس رخ خواهد داد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.