وزیر کشور دولت اصلاحات گفت: امروز نهادهای مدنی به حمایت نیاز دارند چرا که در 8 سال گذشته مورد بی‌مهری بودند اما دولت یازدهم این بی‌مهری را به نگاه مثبت تبدیل کرد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران عبدالواحد موسوی لاری وزیر کشور دولت اصلاحات در حاشیه مراسم ختم پدر محسن آرمین که بعد از ظهر امروز(شنبه) برگزار شد با حضور در جمع خبرنگاران درباره دیدار اخیر اطلاح‌طلبان با حسن روحانی رئیس‌جمهور اظهار داشت: این نوع دیدارها تأثیرگذار است و باعث علاقه و همدلی میان افرادی می‌شود که پیشرفت هرچه بیشتر کشور خود را خواستارند.  
 
وی ادامه داد: این طور نیست که یک ضیافت افطاری همه مشکلات را برطرف کند البته نقش روحانی بسیار کلیدی است و تا امروز هم خوب عمل کرده است.  
 
این فعال سیاسی اطلاح‌طلب همچنین درباره فعالیت نهادهای مدنی در کشور اظهار داشت: امروزه این نهادهای مدنی به حمایت نیاز دارند چرا که در 8 سال گذشته مورد بی‌مهری بودند اما دولت یازدهم این بی‌مهری را به نگاه مثبت تبدیل کرد.  
 
وی در ادامه به مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5 اشاره کرد و گفت: اعضای تیم هسته‌ای ما نیروهایی کارآمد و کارشناس هستند و مقام معظم رهبری نیز همواره از آنان حمایت کرده‌اند.  

موسوی لاری همچنین در واکنش به بحث ممنوع‌البیانی محمد خاتمی افزود: معنای این حرف را نمی‌فهمم، خاتمی به عنوان یک شهروند ایرانی حق دارد از همه حقوق خود بهره‌مند شود اما اینکه عده‌ای به خاطر مشکلات خود فرافکنی کنند و محدودیت‌هایی برای وی ایجاد کنند معقول نیست. 

انتهای پیام/  

برچسب ها: کلیدی ، مثبت ، مقام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار