گودرزی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

رژیم صهیونیستی برای حفظ موجودیتش دست به حملات مرگبار در نوار غزه می‌زند

جانشین رئيس سازمان بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه رژیم صهیونیستی از سر ناچاری دست به حملات مرگبار در نوار غزه می‌زند، گفت: حملات امروز به نوار غزه و مردم بی‌دفاع آن منطقه به دلیل شکست سیاست‌های صهیونیستی آمریکایی در منطقه صورت می‌گیرد.

"داوود گودرزی" در گفتگو با خبرنگاردانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره سکوت مجامع ببن‌الملل در قبال فجایع غزه، گفت: سکوت مجامع حقوق بشری در قبال فجایعی که در ماه مبارک رمضان در نوار غزه به وقوع می‌پیوندد مسئله تازه‌ای نیست.

وی ادامه داد: ناظران بین‌المللی و مردم بی‌دفاع فلسطین به اینگونه رفتارهای منفعلانه سازمان ملل عادت کرده‌اند، اما چیزی که قابل توجه است امروز رژیم صهیونیستی از سر ناچاری دست به حملات مرگبار در نوار غزه می‌زند و اینگونه اعمال نشانه استیصال جنایتکاران اسرائیلی است.

جانشین رئيس سازمان بسیج دانشجویی کشور بابیان اینکه با نگاهی به تحولات منطقه متوجه شکست‌ پی‌درپی سیاست‌های صهیونیستی آمریکایی خواهیم شد، اظهارداشت: سال‌هاست که طراحی‌های کلان صهیونیست‌، آمریکا و انگلیس در منطقه ناکام می‌ماند و نتوانستند طرح خاورمیانه بزرگ را با فتح عراق‌ و سوریه عملی کنند.
 
وی با تاکید بر اینکه حمایت از گروه تروریستی تکفیری‌ بعثی داعش به ضرر غرب تمام خواهد شد، تصریح کرد: حملات امروز به نوار غزه و مردم بی‌دفاع آن منطقه به دلیل شکست سیاست‌های صهیونیستی آمریکایی در منطقه صورت می‌گیردو قصد دارند افکار عمومی را از از این شکست‌ها منحرف کنند.

گودرزی تاکید کرد: امروز رژیم صهیونیستی با هدف حفظ موجودیت خود دست به جنایات متعدد می‌زند و این در حالی است که آرزوی تشکیل کشور یهود از نیل تا فرات را به گور خواهد برد.

جانشین رئيس سازمان بسیج دانشجویی کشور افزود: رژیم صهیونیستی می‌خواهد اختلاف خود و مسلمانان را نزاع بین کشورهای اسلامی معرفی‌ کند و با همین هدف گروه‌های تروریستی مانند داعش را مطرح کرده و از آنان حمایت می‌کند.
 
گودرزی بابیان اینکه دشمنی با رژیم صهیونیستی هر گز از اذهان مسلمانان پاک نخواهد شد،‌ اضافه کرد: حماس باید پاسخ مناسبی به جنایات صهیونیست‌ها بدهد و ناامنی نواره غزه باید به ناامنی تلاویو و سرزمین‌های اشغال شده منجر شود که با توکل به خدا نیروی‌های مقاومت موفق خواهند شد.

جانشین رئيس سازمان بسیج دانشجویی کشور در پایان خاطر نشان کرد: با توجه با سخن امام خمینی(ره) همه‌ مسلمانان باید دست به دست هم داده تا اسرائیل غاصب را از میان بردارند.

انتهای پیام/
برچسب ها: غزه ، ایران ، اسرائیل ، کشور ، امام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.