پیش‌‌کسوت فوتبال کشورمان گفت: بدون شک تقابل آلمان و آرژانتین رویارویی دو طرز متفاوت از فوتبال روز دنیا است که می‌تواند برای بیننده جذابیت خاص خود را داشته باشد. ا

ابراهیم آشتیانی پیش‌کسوت فوتبال کشورمان در خصوص بازی رده‌بندی بین تیم‌های هلند و برزیل به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: بدون شک تاریخچه رقابت‌های جام جهانی نشان داده این بازی چندان اهمیت و جذابیتی نداشته و تیم‌ها هم زیاد این جام را جدی نگرفته‌اند.
 
وی در ادامه افزود: برای تیمی سومی و چهارمی فرقی نمی‌کند و نمی‌تواند به حال تیم‌ها جالب باشد لذا با نفرات ذخیره جوانان و کسانی که کمتر به آنها میدان رسیده است به میدان می‌روند و به نظر می‌رسد این دیدار به دلیل مصلحت این باشد که با سوم شدن از فشار روحی برزیل که در بازی با آلمان دچار شد بکاهند.

آشتیانی با اشاره به بازی فینال جام بیستم هم تصریح کرد: این دیدار یکی از جذاب‌ترین و جالب‌ترین دیدارها و بازی‌ها خواهد شد و هر انسانی که به فوتبال علاقمند باشد به یاد 24 سال گذشته می‌‌افتد.
 
پیش‌کسوت فوتبال کشورمان ادامه داد: رویارویی آلمان با آرژانتین تقابل دو سبک متفاوت فوتبال دنیاست آلمان‌ها با بازی تدافعی خود و دفاع قوی و مستحکم سعی در کنترل بازی دارند و آرژانتین هم با سبک فوتبال رو به جلو و گسترده به طور قطع شاهد فینال جذاب و جالبی می‌شویم.
 
وی ادامه داد: آلمان تیمی است با ترکیبی زیبا، فوتبال با حوصله و ماشینی، کم اشتباه و ترکیب یک دست زیبا به مصاف آرژانتینی می‌رود که ستاره‌ای دارد که می‌تواند نتیجه را حتی در دقایق پایانی تغییر دهد.
 
آشتیانی بیان کرد: آلمان تیمی است که تنوع زیاد تاکتیکی در آن دیده می‌شود اما نباید از ستاره‌های آرژانتین غافل شد زیرا مسی بزرگترین ستاره این تیم است و این بازیکن بسیار تأثیرگذار است.

پیش‌کسوت فوتبال کشورمان در خصوص پیش‌بینی نتیجه بازی گفت: به نظر من آلمان پیروز می‌شود البته نباید از هنر ستاره‌های آرژانتین غافل شد ولی باید اذعان کنم هر دو تیم قابلیت قهرمانی را دارند و این مهم پیش‌بینی را سخت و دشوار می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: امیدوارم امسال هم شاهد فینال جالب جذاب و رویایی باشیم و به خاطره‌های شیرین و به یاد ماندنی بپیوندد..

انتهای پیام/

برچسب ها: رده بندی ، سبک ، قهرمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار