کشتی های جنگی و جنگنده های ارتش اسرائیل هم اکنون غزه را به شدت هدف حملات خود قرار داده اند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران ؛ پایگاه خبری شبکه تلویزیونی المیادین لحظاتی پیش در خبری فوری اعلام کرد :کشتی های جنگی و جنگنده های ارتش اسرائیل هم اکنون غزه را به شدت هدف حملات خود قرار داده اند.

این شبکه افزود: جنگنده های اسرائیلی به صورت دیوانه وار در حال بمباران و موشکباران مساجد و خانه ها و بیمارستان‌ها هستند.

این شبکه در خبری فوری دیگر اعلام کرد :جنگنده های اسرائیلی یک مجتمع مسکونی را در تل الهوا در غزه به شدت هدف حملات خود قرار دادند.

 المیادین لحظاتی پیش در خبری فوری اعلام کرد : اطراف مجتمع اسلامی در غزه واقع در شرق تل الهوا و مشخصا در الصبره هدف حمله هوایی اسرائیل قرار گرفت.

این شبکه ادامه داد:  جنگنده های اسرائیلی یک خانه را در غرب خان یونس هدف حملات خود قرار دادند و توپخانه ارتش اسرائیل نیز در حال گلوله باران کرم ابو سالم در رفح است.

در همین حال شبکه تلویزیونی الاقصی لحظاتی پیش در خبری فوری از حملات جدید رژیم صهیونیستی به مناطقی در نوارغزه خبر داد. در این حملات بیت حانون هدف قرار گرفت.

این شبکه تلویزیونی همچنین اعلام کرد که جنگنده های ارتش صهیونیستی در حال بمباران و موشکباران شماری از مناطق در نوار غزه هستند.

 الاقصی لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد رژیم صهیونیستی در حمله به شهر غزه، اطراف مجتمع اسلامی در این شهر را هدف قرار داد.

این شبکه همچنین گزارش داد رژیم صهیونیستی جنوب شهر غزه را هدف قرار داد.


 الاقصی لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد رژیم صهیونیستی اردوگاه المغازی در مرکز نوارغزه را هدف حمله قرار داد.
رژیم صهیونیستی همچنین خانه ای را در اردوگاه الشابوره در رفح هدف قرار داد. 

همچنین رژیم صهیونیستی در حملات خود به نوارغزه خانه ای را در خان یونس هدف قرار داد.

شبکه تلویزیونی الاقصی همچنین  لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد رژیم صهیونیستی منطقه تل الزعتر در شمال شهر غزه را هدف حملات خود قرار داد. 

در حمله رژیم صهیونیستی به بیت لاهیا نیز یک شهروند فلسطینی زخمی شد. 

رژیم صهیونیستی در حملات خود زمین های کشاورزی در شمال شهر غزه را هدف قرار داد. همچنین رژیم صهیونیستی خانه ای در محله المناره در رفح را هدف قرار داد.

 الاقصی در خبر فوری دیگر گزارش داد رژیم صهیونیستی که به حملات خود به مناطق مختلف در نوارغزه ادامه می دهد با قایق های جنگی به شهر غزه حمله کرد. شمال شهر غزه نیز هدف حملات رژیم صهیونیستی قرار گرفت.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
خلیج فارس
۱۷:۲۴ ۲۱ تير ۱۳۹۳
الموت لإسرائيل
آخرین اخبار