مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران از ساماندهی تشکل‌های مذهبی و مردمی به عنوان نهادی که بیشترین فعالیت فرهنگی را به دوش می‌کشد خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نصیر نیک نژاد، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران در گفتگو با   خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، ضمن اشاره به نقش و جایگاه بسیار سازنده و مؤثر هیأت و تشکل‌های مذهبی مردم به عنوان نهادی کارآمد که بازدهی فرهنگی، بسیار قابل توجهی را دارا هستند، اظهار داشت: تشکل‌های اینچنینی بصورت خود جوش و فرهنگی در مناسبت‌های گوناگون اعم از اعیاد شعبانیه، ایام محرم و ... فعالیت‌های خود را عملیاتی می‌نمایند و در مقایسه با نهادهای فرهنگی دولتی دارای بازدهی و بهره‌وری بسیار بیشتری هستند.
 
وی در ادامه افزود: با توجه به اهمیت و جایگاه نهادها و تشکیلات مذهبی و مردمی رویکرد ما در سال جاری بر آسیب شناسی،‌آسیب زدایی و تعمیق بخشی و توجه و اهتمام هر چه بیشتر به قشر جوانان متمرکز شده است.
 
این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: هدف برجسته ما در سال جاری واگذاری امور و فعالیت‌های فرهنگی به اقشار گوناگون مردم آحاد جامعه است و تجربه نشان داده بازدهی عملکرد فعالیت‌های مردمی بسیار بیشتر از فعالیت‌های فرهنگی دولتی است و در هر جایی که کار به مردم واگذار شده با نتایج مثبت و سازنده هر چه مطلوب‌تری نیز هموار بوده است.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: تشکل ، مذهبی ، مردمی ، تبلیغات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار