مدیر اداره فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه18 از تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر خبر داد.

رحیم محمد نژاد مدیر اداره فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 18 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در نواحی 7 گانه منطقه 18 در دستور کار اداره فرهنگی و اجتماعی شهرداری این منطقه خبر داد.

وی ادامه داد: این طرح پس از دستور و ابلاغ شهردار منطقه به  منظور گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در نواحی 7 گانه منطقه 18 در دست اجرا  است.

محمدنژاد اظهار داشت: در این طرح شورای امر به معروف و نهی از منکر با حضور شهردار منطقه 18، معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه18، فرمانده ناحیه مسلم ابن عقیل تشکیل می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی  این طرح افزود: تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر نواحی 7 گانه منطقه 18 در آینده‌ای نزدیک، تفاهم نامه همکاری میان شهرداری منطقه 18 و ناحیه مقاومت بسیج مسلم ابن عقیل(ع) از اقدامات  اجرایی این طرح است.

محمدنژاد خاطرنشان  کرد: اجرای طرح گلبانگ اذان، اقامه نماز و قرائت قرآن کریم، برگزاری محافل انس با قرآن، برپایی سفره‌های افطار و اکرام در مساجد و سراهای محلات، برگزاری 30شب برنامه و 10 ویژه برنامه ماه مبارک رمضان در بوستان قائم و پخش در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار