یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان از شرایط خاص این باشگاه برای جذب بازیکنان خارجی خبر داد.

یحیی گل‌محمدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: این روزها در خبرها آمده که باشگاه ذوب‌آهن به‌دنبال جذب بازیکن خارجی است و توافقاتی نیز انجام شده که در مورد این اخبار باید بگویم بازیکنان اهل کشور برزیل و لیتوانی مد نظر کادر فنی باشگاه ذوب‌آهن قرار دارند، اما اینکه آنها را بصورت قطعی جذب خواهیم یا بدنبال بازیکنان خارجی دیگر خواهیم بود، طی روزهای آینده مشخص خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ادامه داد: این فصل در جذب بازیکن بخصوص بازیکنان خارجی با دقت و وسواس فراوانی عمل خواهد کرد، بازیکنان خارجی که کیفیت‌های فنی مورد نظر کادر فنی را نداشته باشند، به طور قطع جذب نخواهند شد.
 
وی افزود: تنها اینکه یک بازیکن نام کشور برزیل یا کشورهای دیگر صاحب فوتبال را یدک می‌کشد برای ما کافی نیست، فوتبال ایران در سال‌های گذشته از بابت پرداخت پول‌های فراوان به بازیکنان بی‌کیفیت خارجی ضرر کرده و این خسارت‌های برای فوتبال ایران کافی است و دیگر نباید رخ دهد.
 
یحیی گل‌محمدی در مورد شرایط فنی ذوب‌آهن گفت: بازیکنان در حال حاضر در شرایط بدنسازی قرار دارند و باید این مرحله از آماده‌سازی را پشت‌سر بگذاریم، یک دیوار دوستانه با تیم فولاد خوزستان برگزار کردیم که نتیجه صفر – صفر برای هر دو تیم نشان از عدم آمادگی این 2 تیم داشت.
باید زمان بیشتری را صرف کنیم تا برای اغاز مسابقات با آمادگی کامل پای به اولین مسابقه فصل بگذاریم.
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار