دیدار ایران – چین شنبه 21 تیر و ایران - هند سه شنبه 24 تیر به ترتیب از ساعت 16:00 و 9:00 به صورت زنده به روی آنتن شبکه سه قرار می‌گیرد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از به نقل از روابط عمومی شبکه سه سیما این دیدارها از سری مسابقات بسکتبال قهرمانی کاپ آسیاست  که در کشور چین  برگزار خواهد شد. این مسابقات را به ترتیب عنایت ا.. آتشی و مجید ارشیا  گزارش می‌کنند. اجرای برنامه به عهده  بهزاد کاویانی است است.

لازم به ذکر است، دیدار ایران –ژاپن جمعه 20 تیر و ایران –اندونزی  یکشنبه  22 تیر  ساعت 13:40 از شبکه ورزش به صورت زنده پخش خواهد شد. 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجید ارشیا
۱۱:۴۳ ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
با سلام


، مجید ارشیا متولد تهران در سیزدهمین روز
اردیبهشت ماه1355به دنیا آمد. وی دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه تربیت معلم تهران1380 و کارشناسی ارشد تربیت بدنی و علوم ورزشی از دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز1383 ، متولد تهران می باشد.
وی در سال 1374 در امر تعلیم و تربیت و همکاری با وزارت آموزش و پرورش گام گذاشت و طی سالهای 1383تا 1393 بمدت یک دهه در برنامه های ورزشی شبکه یک سیما(ورزش و مردم)، شبکه سه سیما(توپ و تور،منتخب ورزشی و گزارش ورزشی ) و شبکه ورزش سیما( گزارش ورزشی ، یورولیگ ، چهار سو و غیره) و همچنین شبکه رادیویی ورزش ، رادیو ایران ، تهران و البرز به فعالیت پرداخته است. در حال حاضر در معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش و در مسئولیت مدیر روابط عمومی آن معاونت مشغول به ادامه خدمت می باشد.وی سابقه 8 سال تدریس در دانشگاههای دولتی و آزاد (علامه طباطبائی و تهران مرکز ...) نیز داشته است.
آخرین اخبار