مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های تهران گفت : 30 در صد مدارس های شهرستان های تهران دو نوبته هستند که مهاجرت پذیری و پرو‍ژه های مسکن مهر دلیل اصلی دونوبته بودن است .

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، علیرضا کمرئی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های تهران درنشست مشترک استاندار و مجمع نمایندگان شهرستان های تهران در مجلس شورای اسلامی با وزیر آموزش و پرورش گفت: برخی مناطق شهرستان های تهران همچنان از دو نوبته بودن رنج می برند و همین امر موجب شد که میزان تراکم دانش آموزی در مدارس شهرستان های تهران رضایت بخش نباشد.

کمرئی با بیان این که 30 درصد مدارس این شهرستان ها دو نوبته هستند، افزود: مهاجرت پذیری و پروژه های مسکن مهر از دلایل اصلی دونوبته بودن مدارس این منطقه می باشند و بگونه ای که هم اکنون پروژه مسکن مهر نیازمند 385 مدرسه می باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های تهران با بیان این که بیش از 20هزار نفر از معلمان مدارس شهرستان های تهران در مناطقی غیر از محل کار خود زندگی می کنند، خاطرنشان کرد: اختصاص سرویس رفت و آمد را از الزامات ارائه خدمات معلمان در شهرستان‌های تهران  است که علاوه بر تسهیل و تسریع تردد و رفت و آمد معلمان به افزایش انگیزه در آنان کمک می کند.

کمرئی بالا بودن میزان تقاضای انتقال و میزان حق التدریس را از دیگر مشکلات آموزش و پرورش شهرستان های تهران دانست و اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص این منطقه افزایش آمار دانش آموزی، تقلیل ساعت کار و انتقال به سایر استان ها، کاهش میزان حق التدریس در این منطقه امری دشوار و نیازمند تدابیر ویژه است.
 
 
انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پرندنشین
۱۵:۲۵ ۱۷ مرداد ۱۳۹۳
در مدارس شهر پرند کمتر از نیروهای بومی استفاده می شود. آیا این است سازماندهی و مدیریت مدارس این شهر ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۰ ۲۱ تير ۱۳۹۳
شهر پرند با کمبود مدرسه مواجه است و دو ماه دیگر بچه ها آواره
آخرین اخبار