عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر اقصاد کشور را سه ضلع در نظر بگیریم مهم‌ترین ضلع‌اش تولید است و آن هم صنعت ساختمان گفت: با کاهش هزینه‌های تولید و مصالح ساختمان و ثبات بخشی بر فضای اقتصادی، شاهد تاثیرات مثبت در روند ساخت و ساز خواهیم بود.

مهراد بائوج لاهوتی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران افزود: بحث تعادل بین عرضه و تقاضا قطعا می‌تواند در قیمت مسکن و اجاره‌بها تاثیرگذار باشد.

وی تصریح کرد: با تعادل بخشی بین عرضه و تقاضا و کاهش قیمت مصالح ساختمانی مشکلات مسکن قابل حل خواهد بود.

لاهوتی اظهار داشت: چنانچه قیمت زمین، مسکن و مصالح ساختمان کنترل شود و تمامی عوامل ساخت و حتی استفاده از شیوه‌های صنعتی‌سازی مورد توجه واقع شود می‌تواند در قیمت تمام شده ساختمان موثر باشد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس یادآور شد: با صنعتی‌سازی بین 10 الی 20 درصد قیمت تمام شده ساختمان کاهش خواهد یافت.

*** رکورد بازار مسکن در ایام ماه مبارک 
 

محمد دامادی عضو کمیسیون عمران مجلس در ادامه افزود: بر اساس تجربه هر ساله بازار مسکن در ایام ماه مبارک رمضان با رکود مواجه است.
وی تصریح کرد: ارائه بسته‌های حمایتی دولت از طریق تسهیلات در رونق بخشی به بازار مسکن تاثیر‌گذار است.

نماینده مردم ساری افزود: هیچگونه افزایش قیمتی در مسکن و ساخت و ساز مطرح نیست./صم

انتهای پیام/
برچسب ها: مسکن ، راه ، شهرسازی ، صنعتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
آتینا
۰۹:۴۶ ۱۹ تير ۱۳۹۳
یادمه روزی بود که فقط 3 میلیون می خواستم تا صاحب خانه بشم تا اومدم به خودم بجنبم و وام بگیرم خانه 20 میلیون گران شد یک ماه هم طول نکشید خواب حالا شما از ثبات می گویید کدام ثبات؟؟؟!!!!!؟؟؟
Germany
آتینا
۰۹:۴۳ ۱۹ تير ۱۳۹۳
بمیرم چه قدر تسهیلات میدن منظورت آنهایی است که وقتی میرن بانک مسکن هر بار به اسم یک نفر به کام خودشان وام می گیرند همه ایر انی ها مستجر آقایانند یا آنهایی که هر بار میرن بانک مسکن یک تبصره جدید رییس بانک برای پیشگیری از صدور وام خدمتشان تقدیم می کند تا دست از پا درازتر برگردند از ثبات که دیگه نگو راست می گی 4 سالی است پس از 5 برابر شدن قیمت مسکن در طول یک ماه خبری از افزایش دوباره نبود
آخرین اخبار