آبشار پریشان یکی از زیباترین و دیدنی ترین آبشارهاي استان کرمانشاه است که از ارتفاعات کوه پریشان سرچشمه می‌گیرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه ؛مناظر اطراف این آبشار به خصوص در بهار و تابستان بسیار تماشایی و جالب توجه است.

محمدرضا ستایش فر معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه اظهارکرد: استان کرمانشاه با طبیعت و آب و هوای چهارفصل اش همواره پذیرای گردشگران است.

وی افزود: دیار سنگ و آب علاوه بر تمامی آثار تاریخی و فرهنگی بی نظیرش که بالغ بر چهار هزار اثر می باشد، دارای طبیعتی بکر و دست نخورده است که می تواند برای هر گردشگری جذاب باشد.

ستایش فر تصریح کرد: در فصول گرم سال اغلب گردشگران به جای بازدید از نقاط تاریخی که غالبا در معرض نور آفتاب و گرمای هوا هستند ترجیح می دهند که به دل طبیعت پناه برده و ساعاتی را در جوار کوه و جنگل و رودخانه و ... سپری کنند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: منطقه سنقر و کلیایی که به لحاظ جغرافیایی جزء مناطق سردسیر استان کرمانشاه محسوب می شود در ایام تابستان می تواند یکی از بهترین شهرستانهای کرمانشاه برای حضور گردشگران باشد چراکه در این روزها دارای آب و هوایی مطبوع و خنک است.

وی در خصوص آبشار پریشان نیز گفت: این آبشار در دل کوهستانهای بدر و پریشان منطقه چرمله علیا قرار دارد که زیبایی آن برای گردشگران به ویژه در این فصل گرم سال بی حد و حصر است./ز

برچسب ها: کرمانشاه ، آبشار ، زیبا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.