فرماندار ریگان با اشاره به ظرفیتهای بالای شهرستان ریگان در زمینه گردشگری افزود: این شهرستان علاوه بر آثار تاریخی، بیش از 15 نقطه نمونه گردشگری دارد و برای سرمایه گذاری در این بخش آماده است.

مجید اعتمادی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان افزود: روستاهای هدف گردشگری با ظرفیتهای بالا در زمینه گردشگری از جمله این مناطق برای سرمایه گذاری است.

وی خاطرنشان کرد: پرآب ترین قنات شرق استان در شهرستان ریگان که باغ های زیادی از آن آبیاری و بهترین محصول به دست می آید یکی دیگر از نقاط گردشگری این شهرستان است.

فرماندار ریگان اعلام کرد: یکی از ظرفیتهای بالا در زمینه گردشگری بلند ترین تپه های شنی دنیا در شهرستان ریگان است که سرمایه گذاران می توانند در زمینه گردشگری در این شهرستان سرمایه گذاری کنند.

اعتمادی افزود: به طور حتم با افزایش سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری شهرستان ، شاهد توسعه روز افزون این حوزه در شهرستان خواهیم بود.

وی با اشاره به تاثیر گردشگری در رونق اقتصادی افزود: امروزه بسیاری از کشور از این ظرفیت برای پیشبرد امور بهره می‌برند از این رو بایستی از ظرفیت گردشگری بیش از پیش استفاده کرد.

فرماندار ریگان قرار گرفتن این شهرستان در مسیر جاده ترانزیتی چابهار را یکی دیگر از ظرفیتهای اقتصادی آن برشمرد.

اعتمادی مناطق گردشگری را تک فرهاد ، رس سیف الدینی، آبگرم گریچ، سرزه ، دهنه عباسعلی ، کوهشاه ، سرگری ، ته گری ، پاسرخ و... اعلام کرد./ز


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.