درب سرداب مقدس امام زمان (عج) در خرم آباد ساخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان؛ مسئول عتبات عالیات لرستان گفت: با مشارکت مردم ولایی و خیرین لرستان درب سرداب مقدس امام زمان(عج) برای نصب در حرم امام حسن عسگری(ع) در خرم آباد ساخته خواهد شد.
آقای حقی پور افزود: پس از دایر شدن کارگاه ساخت این درب در خرم آباد، انتظار می رود مردم ولایی استان لرستان مانند گذشته، ازفرصت به دست آمده نهایت استفاده را ببرند و آن را به عنوان باقیات الصالحات و یادگاری ارزشمند از عشق مردم لرستان به اهل بیت عصمت و طهارت در صفحه تاریخ حک کنند.
وی با بیان اینکه جنس این در از چوب ساج و مزین به روکش طلا، نقره و مس خواهد بود گفت: کسانی که قصد دارند در این کارخیر مشارکت کنند می توانند به جای کمک نقدی، طلا و نقره ومس اهداء کنند.
حقی پور افزود: در جلسه ای که در این هفته با مشارکت استانداری در محل دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان تشکیل خواهد شد محل کارگاه تعیین می شود و به تدریج هنرمندان سازنده این درب نیز انتخاب می شوند.
وی اعتبار مورد نیاز برای ساخت این درب را 800 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: این مبلغ از محل کمک های مردمی تامین می شود که ستادهای بازسازی عتبات عالیات و دفاتر امام جمعه در مرکز استان و شهرستان ها، به صورت حضوری پذیرای هدایا و نذورات مردمی هستند./س
 

برچسب ها: ساخت ، درب سرداب ، مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.