عضو کمیسیون کشاورزی مجلس از رئیس جمهور خواستار تسریع در پرداخت تسهیلات کم بهره و استهمال وام‌های کشاورزان شهرستان حوزه انتخابیه‌اش شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، شمس‌الله شریعت‌نژاد نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد در جلسه علنی امروز سه‌شنبه 17 تیر در تذکر شفاهی به رئیس‌جمهور خواستار تسریع در پرداخت تسهیلات کم بهره و استهمال وام‌های کشاورزی شهرستان حوزه انتخابیه‌اش شد.
 
وی ادامه داد: غرب مازندران بر اثر بارش برف بی‌سابقه متحمل خسارات سنگینی شد که در سال جاری نیز فاقد محصول می‌باشد و این کشاورزان با وجود گذشت قریب شش ماه همچنان منتظر اقدام دولت مانده‌اند، خواهشمندم که سریعا رسیدگی شود.
 
شریعت‌نژاد در تذکری به وزیر راه و شهرسازی لزوم توجه ویژه به ایمن‌سازی و روکش جاده ساحلی حوزه انتخابیه‌اش که تنها جاده مورد استفاده ورود و خروج غرب مازندران است راخواستار شد.  
 
وی همچنین خواستار توجه ویژه وزیر راه در تسریع در احداث بزرگراه تهران شمال که 18 سال از زمان شروع آن گذشته است را خواستار شد.  
وی همچنین در تذکری به وزیر جهاد و کشاورزی گفت: برخی از طرح‌های جنگل‌داری در شمال کشور تعطیل شده است با توجه به اینکه ارزیابی منفی از عملکرد این طرح ارائه نشده و نسخه اجرایی جایگزین آن نیست خواهشمندم نسبت به آن توجه ویژه‌ای شود.  
 
عضو کمیسیون کشاورزی در تذکری به رئیس قوه مجریه خواستار رفع موانع توسعه گردشگری رامسر که به بهانه حفاظت از میراث فرهنگی که مورد اعتراض مردم و مسئولین منطقه بود شد.
 
این نماینده مجلس در تذکری به وزیر بهداشت خواستار تکمیل و تسریع احداث بیمارستان‌های فوق تخصصی تنکابن و عباس آباد و سامان دادن به درمانگاه‌های شهرستان عباس آباد شد.
 
انتهای پیام/
 

برچسب ها: لزوم ، خروج ، غرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار