سرمربي تيم ملي فوتبال آلمان روز دوشنبه گفت بخت برزيل براي پيروزي در ديدار نيمه نهايي رقابت‌هاي جام جهاني 2014 بيشتر است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اين دو تيم بامداد چهارشنبه به مصاف هم خواهند رفت.

يوآخيم لو با اين حال افزود: آلمان هم براي پيروزي در اين ديدار چندان کم‌شانس نيست.

وي در پاسخ به سوالي درباره غيبت نيمار و تياگو سيلوا در اين ديدار و افزايش بخت آلمان براي پيروزي در اين ديدار گفت: به هيچ عنوان غيبت اين دو نفر باعث دردسر تيم برزيل نمي‌شود. بازيکنان ديگري هستند که به جاي نيمار و سيلوا در تيم ملي برزيل بازي کنند و اين تيم به خاطر بازي در خانه،از بخت بيشتري براي پيروزي برخوردار است. برزيل با حمايت بيش از دويست ميليون برزيلي به ميدان مي‌آيد. با اين حال اگر تمام قابليت‌هاي خود را به نمايش بگذاريم، بخت ما هم براي پيروزي کم نخواهد بود.

به گزارش خبرگزاري فرانسه، وي در پاسخ به سوال ديگري مبني بر اينکه آيا آلمان از تجربه‌هاي قبلي خود در بازي‌هاي فينال و نيمه نهايي استفاده خواهد کرد گفت: ما قبلا در اين ديدارها حضور داشته‌ايم اما هر بازي‌اي شرايط خاص خودش را دارد. هر دو تيم تمام توان خود را مي‌گذارند تا به پيروزي برسند. هر دو تيم از انگيزه بالايي براي رسيدن به فينال برخوردارند. براي ما، اين بازي چالش بزرگي است چون به‌ويژه داريم مقابل تيم ميزبان بازي مي‌کنيم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار