مدير كل نظارت بر نشر و توزيع مواد آموزشي وزارت آموزش و پرورش

کتاب انشا و نگارش به پايه هاي هفتم و هشتم رسيد

مدير كل نظارت بر نشر و توزيع مواد آموزشي وزارت آموزش و پرورش از تاليف كتاب مهارت‌هاي نوشتاري (نگارش و انشاء) پايه هاي هفتم و هشتم به صورت مستقل در آغازين روز سال تحصيلي خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، سيد احمد حسيني مدير كل نظارت بر نشر و توزيع مواد آموزشي وزارت آموزش و پرورش با اشاره به جديدالتأليف بودن كتب پايه چهارم و هشتم گفت : كتاب‌هاي اين دو پايه با توجه به برنامه درسي ملي متناسب سازي شده و مراحل اعتباربخشي آن به پايان رسيده است كه پس از اعمال نظرات سازنده معلمين، متخصصين و مؤلفين براي چاپ ارسال مي‌گردد.

 وي در ادامه افزود: براي اولين بار مراحل مختلف تدوين، اعتباربخشي، ويرايش و اصلاح نهايي به صورت فصل به فصل و بارگذاري روي پايگاه اطلاع‌رساني دفتر تأليف كتب درسي و دريافت بازخورد به صورت همزمان اجرا شده است.

مدير كل نظارت بر نشر و توزيع مواد آموزشي از تأليف كتاب مهارت‌هاي نوشتاري (نگارش و انشاء) پايه هاي هفتم و هشتم به صورت مستقل با هدف تقويت مهارت‌هاي چهارگانه و در راستاي بيانات رياست جمهوري در آغازين روز سال تحصيلي ياد كرد و تصريح کرد  : آئين نگارش و انشاء قبلا جزيي از كتاب زبان و ادبيات فارسي بود كه به دليل تأكيد رياست جمهوري، به صورت كتابي مستقل از مهرماه در اختيار دانش آموزان قرار خواهد گرفت.
 
 
انتهاي پيام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.