مدیرکل صنایع ماشین‌سازی و تجهیزات وزارت صنعت با اشاره به اینکه شرکتهای ایرانی، طی سالهای تحریم توانمندی‌های قابل ملاحظه‌ای را کسب کرده اند افزود: تلاش می کنیم تا همکاریهای آتی بین ایران و سایر کشورها، با انتقال دانش فنی همراه باشد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از شاتا،کیومرث فروتنی با اشاره به اینکه شرکتهای ایرانی، طی سالهای تحریم توانمندی‌های قابل ملاحظه‌ای را کسب کرده اند گفت: تلاش می کنیم تا در همکاریهای آتی بین ایران و سایر کشورها، فروش تجهیزات صنعتی از سوی شرکتهای مختلف از جمله میتسوبیشی به شرکت‌های تولیدی ایرانی با انتقال دانش فنی همراه باشد.

وی با اشاره به برگزاری جلسه با مسئولان و هئیت همراه شرکت صنایع سنگین میشو‌بیشی از کشور ژاپن افزود: این جلسه به منظور تبادل نظر در زمینه چگونگی انجام همکاریهای فنی و تجاری در حوزه های تجهیزات انرژی و تاسیسات جانبی پروژه ها به ویژه نیروگاههای برق با هیئت مذکور برگزار شد.

مدیرکل صنایع ماشین‌سازی و تجهیزات وزارت صنعت تصریح کرد: دراین جلسه سیاستهای دفتر ماشین‌سازی و تجهیزات در ارتباط با همکاری‌های فی‌مابین با شرکت صنایع سنگین میشوبیشی تشریح و مقرر شد ضمن تبادل اطلاعات شرکتهای داخلی با شرکت مزبور، شرکت ژاپنی علاقمندی خود به مشارکت در حوزه‌های مذکور را به صورت تفاهم‌نامه با سازندگان داخلی تنظیم و مبادله کند.

فروتنی اضافه کرد: این اقدام علاوه بر گسترش همکاریها موجبات ارتقاء دانش ساخت تجهیزات نیروگاهی و نفت و گازی در کشور را  به همراه خواهد داشت.

فروتنی یادآور شد : مدیران این شرکت گزارش مبسوطی در مورد توانمندی‌های شرکت صنایع سنگین میشوبیشی ارائه کردند ضمن اینکه در این جلسه تولیدکنندگان داخلی نیز  در خصوص توانمندیها و محصولات تولیدی خود در زمینه نیروگاه‌سازی ، صنعت نفت و گاز از جمله انواع پمپها، انواع فن ، توربوکمپرسور سازه های فلزی، فیلتراسیون و تجهیزات آب و فاضلاب توضیحات مبسوطی بیان داشتند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار