درحال حاضر تقریبا بازیکنان مد نظرم را باشگاه جذب کرده که تلفیقی از بازیکنان با تجربه و جوان می‌باشند البته بخشی هم از بازیکنان لیگ برتری عملکرد بسیار خوبی تابه حال داشته‌اند و از این رو می‌توان گفت که روی جوان‌ها هم می‌شود حساب باز کرد.

امیر قلعه نویی سرمربی تیم استقلال تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  افزود: درحال حاضر تقریبا بازیکنان مد نظرم را باشگاه جذب کرده که تلفیقی از بازیکنان با تجربه و جوان می‌باشند البته بخشی هم از بازیکنان لیگ برتری عملکرد بسیار خوبی تابه حال داشته‌اند و از این رو می‌توان گفت که روی جوان‌ها هم می‌شود حساب باز کرد.
 
 وی تصریح کرد: تا به حال در مسائل مالی بازیکنان دخالتی  نداشته‌ام و به طور حتم از این بعد هم این کار را نمی‌کنم چرا که هر باشگاه یکسری سیاست‌های خاص خود را دارد که بر اساس آن‌ها با بازیکن مورد نظر مذاکره می‌کند.
 
 قلعه نویی خاطر نشان کرد: من به حاشیه‌ها بوجود آمده توجهی نمی‌کنم و در حال حاضر به این موضوع فکر می کنم که باید تیم منسجم‌تر و با اقتدار تری را آماده کنیم تا مردم از تیم استقلال راضی باشند و فکر می کنم مردم قلعه‌نویی و کسانی که در مقابل آن به حاشیه‌سازی می پردازند می‌شناسند لازم به گفتن حرفی از جانب من نیست.

انتهای پیام/
برچسب ها: اردو ، پی ، لغو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۷:۱۵ ۱۶ تير ۱۳۹۳
شماها از داعش بدتر هستید که پول بیت المال را بدون هیچ دغدغه ای هزینه میکنید وکسی جوابگوی شماها نیست بیچاره اونایی که امنیت این مملکت را تامین میکنند با کمترین هزینه ..راستی عروسی دختر قلعه چقدر هزینه برداشت با پول بیت المال ..یه روزی خواهد رسید جوابگوی این ریخت وپاشها خواهید شد اقایان میلیاردی با پول نفت
آخرین اخبار