دروازه‌بان تیم فوتبال نفت تهران گفت: تمرینات خیلی خوبی را با حضور علی منصوریان انجام دادیم و تیم به لحاظ بدنی و تاکتیکی در وضعیت ایده‌آلی قرار دارد.

علی بیرانوند  درباره وضعیتش و تمرینان تیم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: با توجه به حضور کادر جوان در راس هدایت تیم نفت شاهد نشاط و شادابی در تمرینات تیم هستیم علی آقا سه سال با تیم ملی المپیک بود و روش کار با جوانان را به خوبی می‌داند و همین موضوع سبب شده تا در این فصل از بازیکنان جوان و مستعد بهره‌گیری کند.

دروازه‌بان تیم فوتبال نفت تهران در مورد تمرینات تیم گفت: یک تیم جوان و با انگیزه بسته شده در حال حاضر در دو نوبت مشغول تمرین هستیم صبح مشغول کار با وزنه و در نوبت عصر کارهای تیمی انجام می‌دهیم با توجه به اینکه در فصل گذشته جایگاه دوم جدول رده‌بندی لیگ را بدست آوریم دیگر سطح توقع ها و خواسته‌ها از باشگاه نفت بالا است.

وی درخصوص بازی‌های دوستانه گفت: در حال حاضر آماده انجام بازی‌های دوستانه هستیم در هفته گذشته یک بازی دوستانه با تیم ملی امید داریم که نتیجه یک بر یک به پایان رسید قرار است در روز پنج‌شنبه همین هفته هم بازی دوستانه‌ای با یکی از 2 تیم استقلال خوزستان یا صبای قم برگزار کنیم.

بیرانوند درخصوص عدم پیوستن به باشگاه استقلال در بازار نقل و انتقالات افزود:‌ علی نظری جویباری پیشنهادی مبنی بر حضور من در تیم استقلال را داد ولی از آنجایی که من یک فصل دیگر با نفت قرارداد داشتم نمی‌خواستم خلاف قانون و اخلاق حرفه‌ای عمل کنم البته برای من و هر بازیکنی شاگردی کردن در مکتب قلعه‌نویی آرزو است ولی شرایط اجازه همکاری من با استقلال را نداد از طرفی حضور نفت در جام باشگاه‌های آسیا بیش از پیش ترغیب به قانون کرد من مدیون باشگاه نفت هستم و درخدمت این باشگاه تا پایان قراردادم هستم.

وی در مورد شانس تیمش در لیگ چهادهم گفت: از زمان حضور منصوریان روح قهرمانی در کالبد تمام بازیکنان دمیده شده و همه در فکر قهرمانی در این فصل هستیم علی منصوریان به بازیکنان گفت باید در سه جام مطرح باشیم و هدف ما هم بزرگیست و راه پیش‌رو سخت ولی شدنی.

دروازه‌بان تیم فوتبال نفت تهران در خصوص حضورش در ترکیب تیم گفت: من در فصل گذشته با تلاش و رهنمودهای مربیانم و کمک خدا توانستم نفر اول دروازه‌ نفت شوم ولی در این فصل به حضور وحید شیخ ویسی و علی محسن‌زاده رقابت نزدیکی برای حضور در دروازه‌ تیم نفت داریم هر کس شایستگی داشته باشد از دروازه تیم حفاظت می‌کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد:‌حضور منصوریان سبب افزایش روحیه و نشاط شده و انشاءالله با توجه به اعتقاد ایشان به فاکتور جوانگرایی بتوانیم عملکرد خوبی از خودمان ارائه کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: بازار ، استقلال ، نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار