سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت گفت: نشست شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت روز گذشته با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برای بررسی مسائل منطقه‌ای و اقتصادی برگزار شد.

"صفر نعیمی‌رز" نماینده مردم آستارا و سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به جلسه روز گذشته (یکشنبه 15 تیرماه) فراکسیون متبوعش، اظهارداشت: روز گذشته، شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت نشستی با حضور "علی لاریجانی" رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار کرد.
 
وی افزود: در این جلسه، مسائل منطقه‌ای از قبیل مسئله سوریه و عراق، همچنین مسائل اقتصادی و راهکارهایی که مجلس برای حل معضلات و مشکلات معیشتی مردم باید در نظر بگیرد، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 
نعیمی‌رز در بخش دیگری از اظهاراتش با بیان این‌که در رابطه با استیضاح فرجی‌دانا وزیر علوم بحثی در نشست شورای مرکزی فراکسیون صورت نگرفت، تاکید کرد: قرار است رئیس مجلس شورای اسلامی نشستی را با حضور فرجی‌دانا و طراحان استیضاح وی در جهت تشریح عواقب یا فواید این استیضاح برگزار کند.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در پایان خاطر نشان کرد: تاکنون تاریخ برگزاری نشست رئیس مجلس با طراحان استیضاح وزیر علوم مشخص نشده اما ان‌شاءالله ظرف همین هفته انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار