سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق 5 دستگاه خودرو در پارکینگ یک ساختمان مسکونی خبر داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران گفت: ساعت 22:32 دقیقه شب گذشته ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران از آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی در جنت آباد دوازده متری گلها مطلع شدند و بلافاصله 5 ایستگاه آتش نشانی به همراه دو بالابر ، یک خودروی تنفسی، تشک نجات و تانکر آب به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: این حادثه در پارکینگ یک ساختمان دو طبقه ،‌6 واحدی رخ داده بود که در پارکینگ 5 دستگاه خودرو به همراه یک موتور سیکلت طعمه حریق و کاملاً شعله ور بودند.

ملکی افزود: در پی این آتش سوزی دود فراوانی طبقات بالا را فراگرفته بود و تعدادی از ساکنان در وضعیت ناایمن در طبقات گرفتار بودند که بلافاصله آتش نشان به دو گروه تقسیم شدند گروهی با دستگاه تنفسی 20 نفر از ساکنان را از ساختمان خارج کردند و گروه دیگر آتش نشانان آتش سوزی را مهار کردند.

وی خاطر نشان کرد: تعدادی از ساکنان دچار دود گرفتگی شده بودند که توسط عوامل اورژانس در محل مداوا شدند اما یک پیرمرد 60 ساله به مراکز درمانی منتقل شد.

این مقام مسئول در آتش نشانی یاد آور شد: علت حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.

گفتنی است، آتش نشانان پس از ایمن سازی و تخلیه دود عملیات در ساعت 21 دقیقه بامداد به پایان بردند.

انتهای پیام/
برچسب ها: طعمه ، حریف ، ساکنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
غزال
۱۱:۰۹ ۱۶ تير ۱۳۹۳
سلام من خودم دیشب اتش سوزی را دیدم اول شنیدیم یک خانوم داد میزد بیاید پایین بیایید پایین و بعد صدای منفجر شدن امد و شعله های اتش فوران زو و دودی همه جا رو فرا گرفتع بود!!!!!!!!!!!!!ما هم سریع به اتش نشانی زنگ زدیم و گفتند لطفا دیگه زنگ نزنید داریم میایم!!!!!!!!!!!!!
آخرین اخبار