مهم ترین عناوین خبری گروه "علمی" که در روز یکشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون:مناقشه دو دولت برسر "3000 هزار دانشجوی بورسیه"/ نشانه‌های رانت كم اما اشتباه بسيار ،بر باد رفتن گرانقیمت‌ترین پروژه فضایی ناسا + تصاویر ،"تغییرات جالب رایانه ها" در ده سال اخیر به روایت تصویر و... است.

مهمترین عناوین خبری گروه علمی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

مناقشه دو دولت برسر "3000 هزار دانشجوی بورسیه"/ نشانه‌های رانت كم اما اشتباه بسيار

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/4/15/2403649_134.jpg
مناقشه‌ایی که بین دو دولت فعلی و قبلی تقریبا یک ماهی هست که با کش و قوس همراه است و تاکنون نتایج آن مشخص نشده، گویا قرار است، همچنان ادامه داشته باشد.

جلسه نمایندگان خواستار "استیضاح وزیر علوم" به همراه اعضای هیات رئیسه

 با توجه به اینکه امروز استیضاح وزیر علوم از سوی هیات رئیسه مجلس اعلام وصول نشد، مقرر شد برای تعامل بیشتر در این زمینه فردا 16 تیر ماه جلسه‌ای ما بین 50 نماینده خواستار استیضاح اعضای هیات رئیسه مجلس به همراه وزیر علوم در این خصوص صورت گیرد.

بر باد رفتن گرانقیمت‌ترین پروژه فضایی ناسا + تصاویر

خرابی تجهیزات و نقص در سیستم کنترل اطلاعات تمامی پیش‌بینی‌های کارشناسان برای انجام عملیات پرواز یک فضاپیما را بر باد داد.

"تغییرات جالب رایانه ها" در ده سال اخیر به روایت تصویر

 از سال 2004 تاکنون رایانه ها در شکل های مختلفی ساخته شده اند و طراحی آن ها همواره متغیر بوده است.

انجمن‌های علمی به عرصه فعالیت در حوزه شرکت‌های دانش‌بنیان ورود کنند
 معاون توسعه مدیریت و منابع معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به انجمن‌های علمی پیشنهاد داد تا به عرصه فعالیت در حوزه شرکت‌های دانش‌بنیان ورود کنند.

تصویب رشته‌های جدید در مقطع ارشد و دکتری برای تحقق توسعه کیفی ضروری است
رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: عدم تصویب رشته‌های جدید در مقاطع تحصیلات تکمیلی با توجه به حجم بسیار بالای تقاضا از سوی جوانان موج جدیدی از مهاجرت دانشجویان به کشورهای همسایه و تحصیل در دانشگاه‌های بی کیفیت این کشورها را به همراه خواهد داشت.

رئیس ستاد عملیاتی وزارت بهداشت منصوب شد
 طی حکمی از سوی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایرج حریرچی معاون توسعه مدیریت و منابع به عنوان رییس ستاد عملیاتی منصوب شد.

کارنامه داوطلبان "آزمون کارشناسی ارشد پزشکی" تا آخر تیر ماه منتشر می‌شود

 طبق اعلام "مرکز سنجش آموزش پزشکی" کارنامه داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد پزشکی تا آخر تیر ماه منتشر می‌شود تا داوطلبان با توجه به رتبه خود رشته محل‌های خود را انتخاب کنند.

طرح اعضای هیات علمی "واحد علوم و تحقیقات" رتبه برتر پروتایپ گروه نانو پزشکی را اخذ کرد
طرح اعضای هیات علمی دانشکده علوم و مهندسی صنایع غذایی و دانشکده علوم تخصصی دامپزشکی واحد علوم و تحقیقات در اولین دوره مسابقات سراسری و جشنواره نانو دانشگاه آزاد، موفق به اخذ رتبه برتر در پروتایپ گروه نانو پزشکی شد.

قدردانی وزیر بهداشت از مرکز سلامت محیط و کار به دلیل کسب جایزه بین المللی کنترل دخانیات وزیر بهداشت طی نامه‌ای به دکتر کاظم ندافی، رئیس مرکز سلامت محیط و کار از تلاشهای وی و همکاران این مرکز به دلیل کسب جایزه بین المللی کنترل دخانیات از سوی سازمان جهانی بهداشت قدردانی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار