کارشناس فوتبال کشورمان گفت: با این که پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی ایران از طرف مریبان بزرگ جهان بوده اما بهترین گزینه مربی خارجی برای کشورمان، کی‌روش است.

کاظم محمودی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: به نظر من یکی از دلایل پیشنهاد پریرا و سوسیچ برای مربیگری تیم ملی ایران بازی‌های نسبتا قابل قبول تیم ملی در جام جهانی است مخصوصا بازی با آرژانتین که واقعا بازیکنان ما بازی بسیار زیبایی را به نمایش گذاشتند.

کارشناس فوتبال کشورمان در ادامه گفت: تصمیم‌گیری در مورد رد یا قبول کردن این مربیان بستگی به نظر فدراسیون فوتبال دارد اما به نظر من هر چند مربی مثل پریرا که از مربیان بزرگ جهان هستند اما چند سال کار دارد تا به کی‌روش برسند.

وی اظهار داشت: کی‌روش حدود چهار سال در تیم ملی ما بود شناخت زیادی نسبت به تیم‌های ما، بازیکنان و برنامه‌ و شیوه بازی در ایران دارد و هر کدام از این مربی‌ها که بخواهند در تیم ما باشند چند سال طول می‌کشد تا این اطلاعات را بدست بیاورد.

کارشناس فوتبال تصریح کرد:‌ گذشته از این که کی‌روش تجربه حضور در تیم و کشور ما را داشته خود او مربی خوبی است و اگر قرار باشد مربی خارجی داشته باشیم بهترین گزینه کی‌روش است.  

وی در پایان خاطر نشان کرد: در ایران هم مربیان کار کشته‌ بسیاری داریم که می‌توانند از پس مربیگری تیم ملی برآیند مربیانی مثل قلعه‌نویی، دایی، فرکی، جلالی، ابراهیم‌زاده و ... که بسیار مربیان خوبی هستند ولی بهترین گزینه برای مربی خارجی کی‌روش است.

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ، ملی ، جام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۱۵ تير ۱۳۹۳
مربیان خوب خارجی باید برای باشگاهها بیاوریم. در باشگاهها اگر میانگین دوندگی بالا برود برای تیم ملی خوب است. آقای جلالی در تراکتور چکار کرد؟دوندگی وقدرت بدنی تراکتور را طوری ساخت که همواره بعد از زدن گل بازی را واگذار میکردند.پس آقای جلالی باید از امثال کیروش چیز یادبگیرد و تیمهای خوب داخلی دل به امثال او نبندند.
Iran (Islamic Republic of)
حسين رنجبر
۱۴:۴۱ ۱۵ تير ۱۳۹۳
اين داخليها كه نام بردي چه گلي به جمال فوتبال ما زدند .
آخرین اخبار