رئیس اتحادیه املاک پردیس گفت : وزارت صنعت و معدن و تجارت با توجه به صنعت به عنوان یکی از ارکان مهم در تحقق سیاست اقتصاد مقاومتی جایگاه ویژه ای در سیاست های کلان کشور دارد.

وحید دولابی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد ماهیت اداره صنعت و معدن و تجارت گفت : ساماندهی به وضعیت بازار در راس هرم برنامه های این وزارت خانه قرار دارد و شعبه های آن در شهرستانهای پایتخت باید در این جهت گام بردارند .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد : اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان پردیس باید برای کشیدن خطی قرمز بر این مشکل در شهرستان ،آستین بالابزند و از اعتبارات دولتی و حمایت وزارت صنعت و معدن و تجارت برخوردار شود زیرا اعتبارات شهرستانی نمی تواند این معضل را از صحنه پردیس پاک کند.

رئیس اتحادیه املاک پردیس با بیان این موضوع که تکیه بر تولید داخلی در جریان خنثی سازی پیامد های تحریم ها بر بدنه اقتصاد کشور بدون گردش مناسب چرخه صنعت امکان پذیر نمی باشند ، اضافه کرد : صنعت بیمار با وجود فعالیت گسترده سایر بخش ها نمی تواند اقتصاد را از زیر سایه مشکلات خارج کند .

دولابی در پایان با تاکید بر اینکه باید یک عزم ملی و مدیریت جهادی زیر سایه اقتصاد مقاومتی ، اقتصاد کشور را در مسیر خروج از جریان مشکلات و کمبود ها هدایت کند ،خاطر نشان کرد : مقام معظم رهبری به صورت کارشناسی و موشکافانه اضلاع ساختار سیاست اقتصاد مقاومتی را طراحی نموده اند ./ش/ن


برچسب ها: صنعت ، اقتصاد ، بازار ، پردیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.