در آخرین روز مسابقات انتخابی المپیک در چین محمد باقری معتمد و بهنام اسبقی دو نماینده ایران هستند که به روی شیاپ چانگ می روند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ نخستین دوره رقابت های انتخابی المپیک در سال 2014 از جمعه 13 تیر در شهر سوژو چین آغاز شده است.

این رقابت ها که با نام جایزه بزرگ (گرندپریکس) برگزار می شود در کلاس G4 است که در روز نخست آن سجاد مردانی در سنگین وزن به یک نشان برنز دست یافت.

اما در روز پایانی این رقابت ها بهنام اسبقی در وزن دوم المپیکی، ابتدا باید با "هوئین چائولی" از ویتنام مبارزه کند. وی در صورت پیروزی باید منتظر برنده دیدار تونس و انگلیس باشد.

در آن سوی جدول نیز محمد باقری معتمد در همین وزن در دور نخست با "لوییس کولون" از پورتوریکو دیدار خواهد کرد و در مرحله دوم باید با برنده دیدار چین و چین تایپه مبارزه کند.

امروز در روز دوم این رقابت ها نیز فرزاد عبدالهی، مسعود حجی زواره و هائی مستعان به روی شیاپ چانگ رفته اند.

فرزاد عبداللهي در وزن 80- كيلوگرم، در گام نخست مقابل "لينگ لانگ" از كشور ميزبان 10 بر هشت پيروز شد. وی باید در دور دوم با "رنه ليزاراگا" از مكزيك ديدار كند.

همچنین مسعود حجي زواره در همین وزن در اولين مبارزه با "هنريكه مورا" از برزیل سه بر 2 به برتري رسيد. وي در مرحله دوم بايد به مصاف "آرون كوك" از "جزاير من" برود.

اما تغییر در جدول رقابت های وزن اول المپکی باعث شد هادی مستعان دور اول با قرعه استراحت روبرو شود. مستعان دور دوم به دیدار برنده آرژانتین و چین تایپه می رود.

برچسب ها: تکواندو ، انتخابی ، المپیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار