حسین محمدپورزرندی، مدیرعامل "بانک شهر" و معاون مالی و اقتصادی سابق شهرداری تهران، نشان برترین مدیران جهادی کشور را از آن خود کرد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز ارتباطات و روابط‌ عمومی "بانک شهر"، در همایش بزرگ "سه دهه مدیریت جهادی در عرصه اقتصاد کشور"  که در تاریخ دهم تیرماه سال جاری در محل سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، حسین محمدپورزرندی مدیرعامل بانک شهر، به عنوان مدیر برتر جهادی کشور برگزیده و موفق به اخذ لوح تقدیر و نشان مدیران برگزیده جهادی شد.

در این مراسم که با حضور جمعی از مقامات کشوری و لشگری برگزار گردید، سردار محسن کاظمینی فرمانده سپاه محمد رسول الله‌(ص) تهران با اهداء لوح و نشان، از جمعی از مدیران جهادی کشور تقدیر نمود.

پورزرندی از مدیران باسابقه و خوشنام عرصه اقتصادی کشور در حاشیه این مراسم، ایمان و اعتقاد، اخلاص و باور کار گروهی را لازمه مدیریت جهادی دانست و خاطرنشان کرد که در مدیریت جهادی نه تنها محوریت دانش به فراموشی سپرده نمی‌شود بلکه برخورداری از دانش و معلومات مرتبط از اساس مدیریت جهادی موفق است. این استاد دانشگاه، داشتن روحیه خدمتگزاری، همت بلند و مضاعف، تلاش و کار چند برابری و سرانجام مسئولیت‌پذیری را ابزارهای دستیابی به این شیوه از مدیریت دانست.

انتهای پیام/
برچسب ها: بانک ، شهر ، پورزرندی ، مدیر ، عامل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار