مديرعامل و نايب رئيس هيئت‌مديره بانك شهر گفت: اعتقاد داريم سرمايه‌هاي خُرد و كلان بايد در راستاي عمران و آباداني شهرها هزينه شوند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی "بانک شهر" دكتر حسين پورزرندي در نشست با شهردار و مدیران شهری قم اظهار كرد: بانك شهر نسبت به خواسته‌هاي مديريت شهري پاسخگو می‌باشد و این مهم را فلسفه تشكيل اين بانك دانست.

پورزرندي با اشاره به اینکه بانك شهر بايد هدف‌گذاري‌هاي خود را برای قرار گرفتن در جمع سه بانك برتر ايران تنظیم نماید خاطرنشان کرد، براي اين منظور نيازمند همكاري شهرداري‌ها و افزايش سرمايه بانک هستيم.
 
نايب رئيس هيئت‌مديره بانك شهر ضمن تاكيد بر ارتقاء ديگر شاخصه‌هاي بانك شهر به منظور رسيدن به رتبه‌هاي نخست بانكداري در ايران گفت: مديريت‌هاي شهري قم و ديگر كلان‌شهرها بايد در اين زمينه بانك شهر را ياري كنند.

وی خاطرنشان كرد: رسيدگي كامل و صحيح به كاركنان و خانواده آنها جزو اصول ارتقاي شاخصه‌هاست؛ سازمان انساني و نگاه به انسان‌ها موتور محركه براي ارتقاي شاخصه‌ها محسوب مي‌شود تا كاركنان از صميم قلب براي سازمان كار كنند.

حسین محمدپورزرندی، نظارت مشتريان و نقد سازنده آنها نسبت به بانك را از ديگر اصول ارتقاي شاخصه‌ها دانست و گفت: سامانه ۸۶۵۵ براي اين نوع نظارت طراحي شده و اگر نقد سازنده مشتريان وجود داشته باشد، قطعاً اثرگذاری مثبتی را در تعالی بانک خواهد داشت.

وي شهرداري‌ها را مشتريان ويژه بانك شهر دانست و عنوان کرد: اعتقاد داريم سرمايه‌هاي خُرد و كلان بايد در راستاي عمران و آباداني شهرها هزينه شوند و در حال حاضر كارهاي عمراني در چند كلانشهر كشور توسط شركت‌هاي هولدينگ ما تحويل گرفته شده‌اند.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار