مشکل آمریکا با ایران برنامه هسته‌ای نیست دولت آمریکا از اسلام آزادی خواه می هراسد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه مشکل آمریکا با ایران داشتن برنامه هسته‌ای نیست، گفت : این مشکل مربوط به اسلامی بودن نظام و باور و اعتقاد مردم این کشور است.

حجت الا سلام خاتمی با اشاره به اینکه آمریکا و ایادی استکبار، ایران را بدون اسلام آن قبول دارند افزود: ایران اسلامی موجب بیداری اسلامی سایر کشورها می‌شود و این امر منافع آمریکا را به خطر می اندازد.

وی با بیان اینکه پایداری بر روی ارزش‌های اسلامی، داشتن آزادی، استقلال ؛مردم ایران اسلامی بر مذاق دشمنان اسلام خوش نمی آید تصریح کرد: آمریکا به دنبال ایرانی است که با اهداف آمریکایی همراه باشدو چشم خودر را بر جنایات آنان ببندد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه دولت مستکبر آمریکا قصد سلطه بر خاورمیانه را دارد انقلاب اسلامی ایران را بزرگترین مانع در رسیدن به این هدف می بیند.

آیت الله خاتمی به فرا رسیدن روز قلم اشاره کرد و افزود:صاحبان قلم سرمایه‌های ارزشمند جامعه محسوب می‌شوند.

وی تاکید کرد : صاحبان قلم باید برای افزایش آگاهی مردم و روشنگری در زمینه ابعاد تاریک جامعه، ایجاد وحدت در جامعه قدم بردارند.

آیت الله خاتمی خاطر نشان کرد : اگر قلمی موجب تضعیف ایمان و عقیده مردم شود، تفرقه ایجاد خواهد کرد و این قلم نه تنها ارزشی ندارد، بلکه ضد ارزش نیز محسوب می شود./س
برچسب ها: آمریکا ، ایران ، اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.