به نظر می‌رسد کیمی رایکونن راننده تیم فراری بعد از فصل ۲۰۱۵ تصمیم دارد از رقابت‌های فرمول‌یک کناره‌گیری کند.

   به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران قهرمان فصل ۲۰۰۷ در سال ۲۰۰۱ دوران حرفه‌ای خود در رقابت‌های فرمول‌یک را با تیم سائوبر آغاز کرد.
او در سال ۲۰۰۹ بعد از جدایی از فراری، دو سال در رقابت‌های رالی قهرمانی جهان حضور داشت و بعد از آن، امسال باری دیگر به تیم فراری بازگشت.او که همراه با فرناندو آلونسو در فراری حضور دارد، ابتدای فصل قراردادی دوساله با این تیم ایتالیایی امضاء کرده بود.
 کیمی قبل از آغاز گرندپری بریتانیا در مصاحبه‌ای که داشت عنوان کرد تمدید قرارداد برای بعد از ۲۰۱۵ چیزی نیست که فکر او را درگیر کند.
رایکونن  گفت: فعلا دوسال با فراری قرارداد دارم. بعد از آن احتمالا بازنشست می‌شوم و این چیزی است که به آن فکر می‌کنم.
او در ادامه افزود: سری‌های رقابتی بسیاری را تجربه کردم و دیدم که آنها خطری ندارند. آنها باعث نمی‌شوند نتوانم در فرمول‌یک کارم را ادامه دهم.به نظر من حضور داشتن در سری‌های دیگر، می‌تواند مفید هم باشد. هر باری که چیز جدیدی را امتحان می‌کنید، بیشتر یاد می‌گیرید. تیم‌ها از این می‌ترسند که رانندگانشان آسیب ببینند. در گذشته زمانی که در فراری بودم، اجازه نداشتم در رقابت‌های رالی حضور داشته باشم. این فقط برای ما مفید نیست، طرفداران هم از اینکه توانایی‌های ما را در سری‌های دیگر می‌بینند، خوشحال و شگفت‌زده می‌شوند.
برچسب ها: کیمی ، رایکونن ، راننده ، فراری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار