معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 19، از برگزاری بیش از 15 جشنواره فرهنگی و اجتماعی در این منطقه خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رسول جوادی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 19 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: برگزاری بیش از 15 جشنواره فرهنگی و اجتماعی در محلات 13گانه منطقه 19 همزمان با ماه مبارک رمضان در دستور کار معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه قرار دارد.
 
وی ادامه داد: این طرح همزمان با ماه مبارک رمضان از 8 تیر ماه تا 6 مرداد ماه سال 93 در محلات 13گانه منطقه 19 در دست اجراست.
 
حجت‌الاسلام جوادی اظهار داشت: در این طرح معاونت اجتماعی و فرهنگی، اداره فرهنگی، شهرداری نواحی 5گانه و سراهای محلات 13گانه منطقه 19 مشارکت و همکاری دارند.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: برگزاری بیش از 15 جشنواره فرهنگی و اجتماعی، برگزاری مسابقه‌های فرهنگی و اجتماعی در محلات 13گانه منطقه 19، برگزاری مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره‌ها و مسابقه‌های فرهنگی با اهدای جوایزی به رسم یادبود به برگزیدگان از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
حجت‌الاسلام جوادی خاطرنشان کرد: برپایی محافل انس با قرآن، گلبانگ اذان، اقامه نماز و قرائت قرآن کریم در مساجد، بوستان‌ها، مراکز عمومی و سراهای محلات 13گانه منطقه 19، مراسم تجلیل و تکریم از روزه اولی‌ها همراه با برپایی سفره‌های افطار و اکرام در مساجد، امامزادگان و سراهای محلات 13 گانه از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 19 است.

 
انتهای پیام/
 

برچسب ها: جشنواره ، فرهنگی ، برگزار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار